Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@14:46:52 GMT

ماجرای کشف نیم‌تن تریاک در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۱۸۲۸۹

ماجرای کشف نیم‌تن تریاک در اصفهان

جانشین فرماندهی انتظامی استان از توقیف یک دستگاه خودروی وانت مزدا حامل 470 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در عملیات ضربتی ماموران یگان تکاوری این فرماندهی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل ازصاحب نیوز؛ سرهنگ حسین حسین‌زاده اظهار داشت: مأموران یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی رصد دقیق محور خاکی منطقه شرق استان به یک دستگاه خودروی وانت مزدا مشکوک و قصد متوقف کردن آن را داشتند که راننده با خودرو اقدام به فرار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران بلافاصله به تعقیب خودرو پرداخته و در یک اقدام هوشمندانه و ضربتی آن را متوقف می کنند که در این عملیات مقدار 470 کیلوگرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

وی از دستگیری دو قاچاقچی حرفه ای و سابقه دار که این مقدار مواد را از مرزهای شرقی بارگیری کرده و قصد انتقال آن به مرکز کشور را داشتند خبر داد.

سرهنگ حسین زاده با بیان اینکه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی داده شدند اظهار داشت: انتقال این مقدار مواد مخدر می توانست جوانان بسیاری را در کشور آلوده کند که به حمد الله با هوشیاری و اشرافیت بالای ماموران همیشه در صحنه نیروی انتظامی قاچاقچیان در عملی کردن نقشه خود ناکام ماندند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی حسن‌زاده عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلیل آباد در پی انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مقادیر قابل توجهی مواد مخدر به یکی از شهرستان‌های استان مطلع شده و پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان خلیل آباد افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یک دستگاه خودروی سواری پژو حامل مواد مخدر را در این زمینه در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان خلیل آباد شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از خودرو مورد نظر ۸ کیلو و۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و در این زمینه ۳ متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

حسن زاده بیان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کاری پلیس است لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کد خبر 6088726

دیگر خبرها

  • جمع آوری۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • کشف ۱۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در اسدآباد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم