Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی تاکید کرد: نبرد ادلب هدفش غلبه بر تروریسمی است که امنیت و سلامت شهروندان سوری در این منطقه را تهدید می‌کند.

وی تاکید کرد: عملیات مبارزه با تروریسم ادامه دارد و اولویت اصلی برای سوریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این دیدار آخرین تحولات نشست آستانه و محورهای بررسی شده در آن از جمله کمیته قانون اساسی و تحولات منطقه الجزیره سوریه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین در این دیدار به تلاش‌های مخالفان سوری و حامیان آنها برای ایجاد مانع تراشی در برابر کمیته قانون اساسی تحت عناوین مختلف با هدف منحرف کردن آن از مأموریت‌ها و اهدافش اشاره شد.

کد خبر 4812779

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار اسد علی اصغر خاجی سوریه عراق ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی لیبی روسیه ترکیه سوریه فلسطین ایران لبنان حشد شعبی عربستان سعودی دونالد ترامپ افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، کبری توکلی با اشاره به صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی استان و احتمال بارش‌های سنگین، خطر بارش تگرگ، وزش باد، جاری شدن روان آب، طغیان و سیلابی شدن رودخانه‌ها، وقوع صاعقه و خسارت به بخش کشاورزی را پیش‌بینی کرد.

وی توصیه کرد: کشاورزان محصولات برداشت شده را از فضای باز به مناطق سرپوشیده منتقل کنند، از آبیاری محصولات به‌دلیل وقوع بارندگی و برای جلوگیری از خوابیدگی محصولات خودداری کرده و کنترل دما و رطوبت انبار‌ها با توجه به افزایش رطوبت برای جلوگیری از خسارت شیوع بیماری‌های قارچی را ضروری دانست.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان بوشهر بر بسته نگه‌داشتن دریچه‌های گلخانه‌ها هنگام کاهش دما و وقوع بارش تاکید کرد و افزود: استفاده نکردن از آب باران برای تغذیه دام‌ها و جلوگیری از نفوذ روان آب به داخل محل نگهداری دام مورد توجه قرار گرفته شود.

وی خودداری دامداران و عشایر از عبور در ارتفاعات و انتقال دام‌ها به مکان سرپوشیده هنگام وقوع بارش را از دیگر توصیه‌ها اعلام و تاکید کرد: توقف نکردن در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها با توجه به پیش‌بینی وقوع بارش‌های شدید ضروری است.

توکلی بر عایق‌بندی و محافظت از کندو‌های عسل در مقابل بارش و تردد نکردن ماشین‌آلات کشاورزی روی زمین‌های زراعی تاکید و توصیه کرد: دامداران و عشایر با توجه به شرایط بارندگی به توصیه‌ها توجه ویژه کنند.

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • سیلاب و تگرک محصولات کشاورزی بوشهری‌ها را تهدید می‌کند
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  •  تماس تصویری نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل با مشاور ارشد امیرعبداللهیان
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت‌وگوی نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه با «خاجی»
  • آخرین تحولات اوکراین| تاکید دبیرکل ناتو بر انتقال سریع تسلیحات به کی‌یف