Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم با کمک نهادهای عمومی از جمله ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و بنیاد مستضعفان، با جدیت و تلاش نسبت به ایجاد شرایط توسعه در صنایع مختلف و رفع محرومیت در استان گام برداریم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه محصولات منتخب سه هزار طرح اشتغال زایی اظهار کرد: سال ۹۵ تفاهم نامه ای بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و استانداری خوزستان در خصوص ایجاد اشتغال کوچک و متوسط، سرمایه گذاری در پروژه های بزرگ و انجام کارهای عمرانی و رفع محرومیت زدایی طی سه سال در استان به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: در آن زمان این دیدگاه مطرح شد که اجرای این تفاهمنامه طی مدت زمان تعیین شده به دلیل سخت بودن شرایط، امکان پذیر نیست اما خدا را شاکر هستیم که تا کنون در عمده مفاد این تفاهمنامه، کار انجام گرفته و به پایان رسیده است که از جمله آن می توان به اقدامات صورت گرفته در راه اندازی مشاغل کوچک و سرمایه گذاری در میادین نفتی، فولاد شهید جهان آرا، کارخانه قند و بیمارستان دزفول اشاره کرد.

استاندار خوزستان ضمن قدردانی از همکاری بین مسوولان استان، شهرستان ها و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره)، با اشاره به سرمایه گذاری در کارخانه کاغذسازی، افزود: این یک پروژه مهم ملی و استراتژیکی است که در آن با همکاری توسعه نیشکر و استفاده از باگاس، محصول مهم و ارزشمندی تولید می شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: در این سرمایه گذاری عظیم با مشکلات جدی مواجه شدیم اما با تخصیص بودجه در صندوق توسعه ملی، راه اندازی آن شکل اجرایی به خود گرفته است.

شریعتی بیان کرد: فاز اول سرمایه گذاری در کارخانه فولاد شهید جهان آرا نیز اوایل سال آینده پایان می یابد و این پروژه ۱.۵ میلیون تنی به بهره برداری خواهد رسید.

مقام عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: با بهره برداری از این کارخانه شاهد تولید ورق عریض خواهیم بود که در حال حاضر این محصول به دلیل محدودیت تولید در کارخانه فولاد مبارکه، به کشور وارد می شود.

شریعتی با بیان اینکه اجرای فاز دوم این پروژه نیز در دستور کار است، گفت: تولیدات ورق عریض کارخانه فولاد شهید جهان آرا، تامین کننده خوراک شرکت فولاد اکسین خوزستان برای تولید لوله های مورد نیاز پروژه های صنایع نفتی خواهد بود که گام بسیار مهمی در راستای استقلال کشور در این حوزه است.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در حوزه های محرومیت زدایی و عمرانی نیز ساخت مدارس، مساجد و پل های ارتباطی آغاز و درحال انجام است، بیان کرد: علاوه بر تفاهمنامه سال ۹۵، شاهد تامین ۱۰ هزار محموله لوازم خانگی به مناطق سیل زده خوزستان، دو هزار محموله لوازم خانگی به زلزله زدگان مسجدسلیمان و ۲۵۰۰ محموله لوزام خانگی برای خانوارهای متضرر شده در  آبگرفتگی اخیر اهواز از سوی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) بودیم.

او افزود: تهیه جهیزیه برای زوج های نیازمند نیز در دستور کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) است که تمامی این اقدامات و حمایت ها قابل تقدیر است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: امیدواریم همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) ادامه پیدا کند و بتوانیم با کمک سایر نهادهای عمومی، با جدیت و تلاش سفره گسترده تر مشترکی برای ایجاد شرایط توسعه در صنایع مختلف و رفع محرومیت در استان مهیا کنیم.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استانداری خوزستان برنا خوزستان کاغذ سازی نهاد های عمومی فولاد جهان ارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی استقلال ملاثانی باید روز جمعه از سپاهان در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبانی کند که ابهامات زیادی درباره محل برگزاری این مسابقه با توجه به اتفاقات رخ داده در آخرین هفته لیگ دسته اول وجود داشت.

حالا اما جلسه‌ای فوق العاده با حضور مسئولان استانی در خوزستان برگزار شده که ریاست آن برعهده عبدالله شهاوند معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بوده و مدیران باشگاه های استقلال ملاثانی ، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و همچنین مدیر کل ورزش و جوانان و رئیس هیات فوتبال استان خوزستان نیز در آن حضور داشته‌اند.

این جلسه پیش از ظهر امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با دستور محراب رئیس شورای تامین استان و در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی های خانگی باقی مانده  در دفتر معاونت سیاسی استانداری برگزار شد و به نتیجه هم ختم شده است.

براساس دستور این جلسه مقرر شده که تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آره‌نا از سپاهان میزبانی کند. شرح این دستور به این شرح منتشر شده است:« در این جلسه مقرر گردید باتوجه به نظر سازمان لیگ و دستور رییس شورای تامین استان ، مسابقه دو تیم استقلال آبی پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه فولاد آرنا انجام می شود.»

دیگر خبرها

  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • کارگران نقش مهمی در استقلال اقتصادی کشور دارند
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • ضرورت همکاری نیروی انتظامی در توسعه بلوار شهید ابوالحسن خرمرودی
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • محل میزبانی استقلال‌ملاثانی از سپاهان مشخص شد
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است