Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، پذیره‌نویسی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه پارتیان در بازار نهادهای نوین مالی فرابورس، از ده دیماه آغاز شد و تا 18 دی‌ماه ادامه خواهد یافت. 

سرمایه این صندوق ۲۰۰ میلیارد ریال بوده و ۱۵ درصد از مبلغ هر واحد سرمایه‌گذاری، در زمان پذیره‌نویسی و مابقی آن طی ۳ سال توسط سرمایه‌گذاران تأدیه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پارتیان هفتمین صندوق جسورانه‌ بازار بورس است و مدیریت صندوق را شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت بر عهده دارد؛ این در حالی است که این صندوق، بر اساس اساسنامه و امیدنامه خود، مجاز به سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌هایی است که در بورس عرضه نشده‌اند. 

در عین حال صندوق می‌تواند در مقاطع زمانی بین هر نوبت تأدیه سرمایه تا تزریق سرمایه به استارتاپ‌ها، بخشی از سرمایه را در اوراق بهادار سرمایه‌گذاری کند.

در واقع، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، کارگزاری گنجینه سپهر پارت و یک شخص حقیقی، مؤسسین صندوق را تشکیل می‌دهند و اولویت صندوق، سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های فینتک، هوش مصنوعی و پردازش کلان داده‌ها است؛ به نحوی که این صندوق در مراحل اولیه رشد استارتاپ‎ها و با مبالغی بین ۱ تا ۳ میلیارد تومان در هر استارتاپ سرمایه‌گذاری می‌کند.

گفتنی است، شرکت پارت با در اختیار داشتن ۴۰۰ نفر جوان نخبه با متوسط سنی ۲۹ سال، سرمایه‌گذاری گسترده‌ای در فناوری‌های نو انجام داده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فرابورس صندوق سرمایه گذاری اطلاعات مالی سرمایه گذرای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ اولاف شولتس صدراعظم آلمان، با الویت خواندن تاسیس اتحادیه بانکی اروپا خواستار همگونی بیشتر در بازار‌های مالی در سراسر منطقه شد.
اتحادیه بانکی، طرحی است که پس از بحران مالی برای متمرکز کردن نظارت بر وام دهندگان بزرگ در بانک مرکزی اروپا طراحی شده است.
با این حال، آلمان با عنصر اصلی این طرح، یعنی حمایت از سپرده‌ها مخالفت کرده است. لیندنر وزیر دارایی آلمان خواستار پیشرفت در اتحادیه بازار سرمایه برای بهبود امکانات مالی کسب و کار با تمرکز بر ابزار اوراق بهادار، ادغام دارایی‌ها باهدف بسته بندی مجدد و فروش آنها به سرمایه‌گذاران شد.

دیگر خبرها

  • مزایده اموال متهم پرونده صندوق سرمایه گذاری بهمئی
  • آغاز رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله نخست کنکور
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • پرداخت ‌خدمات مالی به متقاضیان صندوق پژوهش و فناوری زنجان
  • استقبال چشم‌گیر از صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مالک آتیه مسکن
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • خودروهای میلیاردی متهم پرونده صندوق سرمایه‌گذاری بهمئی به مزایده گذاشته می‌شود+ جزئیات
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • صدر اعظم آلمان خواستار تاسیس اتحادیه بانکی در اروپا شد