Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در این طرح ۱۵ هزار زوج در قالب ٣٠ کاروان، مراسم ازدواج خود را در حرم مطهر رضوی برگزار می‌کنند.
مهدی غلامی افزود: هر کاروان شامل ۵۰۰ زوج است که سه روز در مشهد اقامت خواهند داشت و در برنامه های فرهنگی و زیارتی شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: این طرح امشب با ورود نخستین کاروان به مشهد آغاز شد و تا اسفند ماه سال جاری در مشهد برگزار خواهد شد.
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور گفت: طرح ملی همسفر تا بهشت یکی از طرحهای کلان این ستاد است که در مشهد برگزار می‌شود لذا دبیرخانه این ستاد در این شهر نیز فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در ابتدای این مراسم، پیام چند سال پیش مقام معظم رهبری خطاب به شرکت کنندگان در این آیین توسط دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور قرائت شد.

در این پیام آمده است: همسری شما جوانان عزیز که پیوند دلها و جسمها و سرنوشتهاست را صمیمانه به شما فرزندان عزیزم تبریک می‌گویم و توصیه می‌کنم به همسران خود مهر بورزید، به آنان وفادار باشید و خویشتن را در سرنوشت یکدیگر شریک بدانید و از گره افتادن در زندگی مشترک بر حذر باشید و گره‌های کوچک و بی اهمیت را نادیده بگیرید.
حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه این پیام کوتاه آورده اند: خداوند به شما خوشبختی و شادکامی و اعتلای روحی عطا فرماید و کانون زندگیتان را با فرزندانی تندرست و صالح، گرمی و روشنی ببخشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 ازدواج برنامه های فرهنگی حضرت آیت الله خامنه ای مشهد مقام معظم رهبری قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۰۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، اولین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان با حضور معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار برگزار شد.

دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری و مدیرکل راه و شهرسازی استان در این جلسه  گفت: در حال حاضر در 9 شهر خراسان جنوبی  با جمعیت 333 هزار و 511 نفر که شامل 33 درصد از جمعیت استان می شود محلات هدف مستقر هستند.

مودی با بیان اینکه مجموع مساحت هدف بازآفرینی  در استان 654 هکتار است، افزود: 79 طرح در محلات در دست اقدام است که تاکنون 65 طرح تحویل شده و تعداد 8 طرح در حال انجام است که پیشرفت فیزیکی آن 94 درصد می باشد. 

همچنین دبیر ستاد بازآفرینی پایدار شهری در این جلسه ضمن بیان گزارشی از وضعیت بازآفرینی شهری استان  و پروژه های بند تبصره 11 قانون بودجه 1402 ، سند ملی توانمند سازی و سکونتهای غیر رسمی نیز  ارائه و دراین خصوص بحث و تبادل نطر صورت گرفت.

دیگر خبرها

  • ‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • آغاز زندگی مشترک دو زوج ناشنوا در سلامت شهر
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد