Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری غروب سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه دوره بصیرت خانواده نداجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با ۱۶ مرکز علمی و یک مرکز آموزش نظامی، ۷۰ درصد کارکنان مورد نیاز نداجا را در بیش از ۲۰ رشته از جمله عرشه، مکانیک، برق و الکترونیک، آمار و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. تربیت کرده و هر ساله دو دوره جذب و دانش آموختگی در این مرکز انجام می شود.
وی افزود: دانش آموختگان پس از جذب اولیه وارد این مرکز شده و پس از طی چندین مرحله آموزش وارد بدنه اصلی نیروی دریایی ارتش شده و در هزاران فرسنگ دورتر از سرزمین مادری به خدمت و انجام وظیفه در راه میهن اسلامی مشغول می شوند.
امیرشفقت رودسری خاطر نشان کرد: افراد آموزش دیده پس از چند سال دوباره به این مرکز بازگشته و تخصص های ثانویه را می گذرانند و پس از آن وارد دوره های سرپرستی می شوند و علاوه بر همه این موارد در مرکز مجتمع آموزشی شهید نامجوی حسن رود شهرستان انزلی نیز که زیر مجموعه همین مرکز است علاوه بر تربیت درجه داران نیروی دریایی، آموزش سربازان وظیفه و آموزش رزم مقدماتی برای دانشجویان وظیفه نیز در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای افزایش بصیرت در بین نیروهای نظامی و انتظامی و همه خادمان به نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: معتقدم بصیرت افزایی باید در بین خانواده های نظامیان ترویج شود چرا که در صورتی که خانواده فرد نظامی از هرگونه آسیبی مصون باشد خود فرد نیز با فراغ بال و با فکری آسوده به خدمت برای کشورش مشغول می شود.
فرمانده مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت همچنین گفت: برگزاری اینگونه مراسم برای افزایش بصیرت در بین کارکنان و خانواده های آنان به صورت مستمر در طول سال هم برای همکاران و هم برای خانواده های محترم آن ها و فرزندانشان برگزار می شود و برای ارتقای روحیه پرسنل وظیفه و کادر،  برگزاری اردوهای زیارتی و تفریحی  نیز در دستور کار این مرکز است.
مرکز آموزش تخصص های دریایی باقرالعلوم رشت با ۱۶ مرکز علمی و یک مرکز آموزش نظامی، هر ساله دو دوره جذب و دانش آموختگی انجام می شود.
مرکز فرماندهی ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در شهرستان ساحلی انزلی در ۴۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 الکترونیک خانواده مقام معظم رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند (+عکس)
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • مسابقات ورزشی کارکنان دولت استان کرمان در ایستگاه آخر
  • نخستین مرکز جامع سرطان در گیلان راه اندازی می‌شود
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • قبرس ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه را از سر گرفت