Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@16:31:52 GMT

۳۶ هزار کوهنورد در کشور آموزش دیدند

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۱۶۱۴

۳۶ هزار کوهنورد در کشور آموزش دیدند

رضا زارعی عصر سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این آموزش در راستای تفاهم نامه این فدراسیون با وزارت ورزش و جوانان در بخش همگانی انجام شده که خوشبختانه استقبال بسیار خوبی نیز از این آموزش ها  شده است.

وی که برای حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات کوهنوردی گیلان به رشت سفر کرده ، ادامه داد:  به جز فعالیت گسترده فدراسیون در بخش همگانی و آموزش های لازم برای اقشار مختلف مردم ، در بخش قهرمانی نیز این فدراسیون سرمایه گذاری مناسبی در رده های سنی پایه انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بخش سنگوردی و در رده های سنی مختلف استعدادیابی انجام شده و در بخش یخ نوردی نیز فعالیت خوبی داریم که در این بخش به همراه کشور کره جنوبی، جزء برترین ها در قاره کهن هستیم و در بخش سنگ نوردی نیز بین پنج کشور برتر در آسیا قرار داریم.

وی بیان کرد: خوشبختانه پیشرفت ورزشکاران در رشته های مختلف کوهنوردی و صعودهای ورزشی چشمگیر است و ماه گذشته نیز در مسابقات قهرمانی آسیا پس از کشور ژاپن ، ورزشکاران ما توانستند بیشترین مدال را کسب کنند که امیدواریم این روند در سایر مسابقات نیز ادامه یابد.

رئیس فدراسیون کوهنوردی در ادامه به مهمترین برنامه های این فدراسیون اشاره و خاطرنشان کرد: مسابقات یخ نوردی قهرمانی آسیا را پیش رو داریم که این مسابقات اواخر دی ماه جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد که امیدواریم ورزشکاران ما در این مسابقات بدرخشند.

زارعی تصریح کرد: همچنین تیم های یخ نوردی نوجوانان و جوانان نیز برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان آماده می شوند که این مسابقات اسفند ماه سال جاری در کشور روسیه برگزار می شود که البته ورزشکاران ما برای کسب تجربه در این رویداد جهانی حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: البته تبحر و کسب استعداد در رشته یخ نوردی از بالای ۱۵ سال انجام می شود و ما شناخت چندانی نیز نسبت به حریفان خود نداریم اما روسیه را می توان برترین کشور جهان در این رشته محسوب کرد و  امیدواریم که ورزشکاران ما در این رویداد جهانی تجربه خوبی را کسب کنند تا  طی سال های آینده با قدرت و تجربه بیشتر در مسابقات مختلف حضور یابند.

وی به حضور ورزشکاران کوهنوردی در رقابت های کسب سهمیه المپیک نیز اشاره و اظهار کرد: اردیبهشت ماه سال آینده نیز در رقابت های انتخابی المپیک حضور خواهیم یافت که البته کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ بسیار دشوار و سخت است اما به طور حتم ورزشکاران اعزامی تمامی تلاش و کوشش خود را انجام خواهند داد.

مجمع عمومی سالیانه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان گیلان روز سه شنبه با حضور رئیس فدراسیون ، مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و اعضای مجمع عمومی این هیات در رشت برگزار شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 المپیک روسیه کره جنوبی مسابقات قهرمانی آسیا وزارت ورزش و جوانان قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون نابینایان کم‌بینایان، دور برگشت رقابت‌های مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور با شرکت ۷ تیم و با حضور محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان کم‌بینایان و بهمن دوستی سرمربی تیم ملی گلبال کشورمان در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر برگزار شد .
بدین ترتیب با انجام ۴۲ بازی در مجموع رفت‌وبرگشت تیم اندیشه زرین اردبیل با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد، مناطق نفت‌خیز جنوب با ۲۷ امتیاز دوم شد و درنا مازندران با ۲۶ امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.
در این رقابت‌ها بهترین خط حمله با ۱۴۹ گل زده و بهترین خط دفاع با ۷۰ گل خورده به تیم اندیشه زرین اردبیل تعلق گرفت، ضمن اینکه مصطفی صادقی از تیم درنا مازندران با ۸۴ گل به‌عنوان آقای گل این مسابقات معرفی شد.
تیم اندیشه زرین اردبیل با حضور قدرتمند در مسابقات لیگ دسته یک گلبال کشور، ضمن کسب مقام قهرمانی این دوره از مسابقات، مجوز حضور در مسابقات لیگ برتر کشور را کسب کرد.



دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • نتایج دونده در امارات اهمیت نداشت/ حاشیه‌ها را دور می‌کنیم
  • قهرمانی تیم خوزستان درمسابقات فوتسال سازمان آمورش فنی و حرفه‌ای کشور
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • گلبالیست های اردبیلی فاتح لیگ یک کشور
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور