Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد که حمله به سفارت آمریکا اولین درس به آمریکایی‌ها بود.

به نقل از رسانه‌های عراقی، گردان‌های حزب الله عراق اعلام کرد که حمله معترضان به سفارت آمریکا در بغداد اولین درس به آمریکایی‌ها بود.

گردان‌های حزب الله اعلام کرد که دومین درس به آمریکایی‌ها تصویب قانون اخراج نیروهای آمریکایی از عراق خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان عراقی امروز پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهدای حمله اخیر آمریکا به مواضع حشد شعبی، در برابر سفارت آمریکا در بغداد چادر به‌پا کردند و تحصن اعتراض‌آمیز خود را با تأکید بر لزوم بسته‌شدن سفارت و اخراج سفیر آمریکا آغاز کردند.

هواپیماهای آمریکایی  یکشنبه (8 دی‌ماه) شب مقر نیروهای تیپ‌های 45 و 46 الحشد الشعبی در منطقه القائم در غرب استان الانبار را هدف گرفتند. در این تجاوز نظامی دستکم 27 نفر از نیروهای حشد شعبی به شهادت رسیدند. 

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 حزب الله عراق حمله به سفارت آمریکا در عراق حمله به سفارت آمریکا در بغداد حمله به سفارت آمریکا قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه‌های فلسطینی، یک منبع در گردان‌های قسام اعلام کرد «کیت سیگال» اسیر سالخورده که روز گذشته در یک فایل ویدیویی دیده شد، دارای تابعیت آمریکایی است.

منبع مذکور اشاره کرد که سیگال قرار بود در جریان مبادله اسرا در ماه نوامبر گذشته آزاد شود اما سرسختی و تعلل رژیم صهیونیستی مانع از آن شد.

این منبع قسامی بیان کرد که این اسیر آمریکایی به چندین بیماری مبتلا است و تحت مراقبت پزشکی قرار دارد.

کد خبر 6091395 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • درخواست آمریکا پس از کمک به اوکراین چیست؟
  • بیانیه جدید گردان‌های قسام درباره دلیل عدم آزادی اسیر آمریکایی
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • انصار الله یک کشتی انگلیسی را هدف قرار داد و یک پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد
  • نیروهای فلسطینی، عناصر اشغالگر را در «طولکرم» هدف قرار دادند
  • روز ۲۰۴ طوفان‌الاقصی| حمله پهپادی به حیفا
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله به پهپاد آمریکایی و یک کشتی انگلیسی
  • حمله به مقر صلیب سرخ در غزه/ مقرهای فرماندهی و جاسوسی اشغالگران هدف حملات مقاومت