Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار گلستان شامگاه سه شنبه در جمع خانواده های این زوج های جوان در سالن دانشکده مائده گرگان اظهار داشت : خانواده ها نقش مهمی در بستر سازی ازدواج آسان دارند و این امر در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار است.

هادی حق شناس گفت: ازدواج آسان موجب تقویت بنیان خانواده شده و در دراز مدت منافع جامعه را تضمین می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان نیز گفت: از اول سال تاکنون ۹۱ سری جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا شده و تا پایان سال ۵۰ جهیزیه دیگر در اختیار خانواده های نیازمند قرار خواهد گرفت.

محمدمهدی سلمان زاده اظهار داشت: در این جهیزیه ها ۱۴ قلم کالا به مبلغ ۱۴۰ میلیون ریال به هر زوج اهدا می شود که ۳۰ میلیون ریال آن توسط گروه های جهادی، سمن ها و موسسات خیریه تهیه شده است.

وی بیان کرد: این اقلام تولید داخل و شامل یخچال، فرش، اجاق گاز، پتو، اتو بخار، سرویس خواب، ظروف آشپزخانه و چند کالای دیگر است که به سبب خرید مستقیم از واحد های تولیدی ، قیمت تمام شده آن بسیار کمتر از بازار است.

وی به دیگر اقدامات ستاد اجرایی حضرت امام (ره) اشاره کرد و افزود : در بخش حمایت از زوج های نابارور استان اقدامات گسترده ای در حال انجام است و ۵۰ زوج نیازمند نابارور تحت حمایت مالی این ستاد قرار دارند.

مدیر ستاد اجرایی حضرت امام خمینی (ره) استان گلستان گفت : برای هر زوج نابارور ۱۸۰ میلیون ریال هزینه می شود و اعتبارات مجموع این بخش در گلستان حدود ۹ میلیارد ریال است.

وی همچنین از توزیع ۴ هزار قلم کالای بادوام و ۷ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار برای سیل زدگان گلستان خبر داد و گفت : همچنین با درخواست استاندار، مشکل اشتغال جمعی از بازماندگان حادثه معدن زغال سنگ یورت آزادشهر در ستاد اجرایی حضرت امام و بنیاد احسان در دست بررسی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 آسیب های اجتماعی خانواده زندگی مشترک سیل هادی حق شناس قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۲۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان عباس حسینی رییس سازمان حج و زیارت کشور امروز در همایش زائران گلستانی حج تمتع در مصلای اهل سنت گنبدکاووس گفت: این تعداد زائر در قالب ۶۲۲ کاروان و ۱۲۱ ایستگاه پروازی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور میزبان، زیر ساخت‌های حمل و نقل و جابجایی حجاج را فراهم کرده است افزود: همچنین برای رفاه حال حجاج آشپز‌های ایرانی با مواد اولیه‌ی با کیفیت آماده خدمت رسانی به حجاج هستند.

علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان هم در حاشیه این همایش گفت: امسال ۵ هزار زائر گلستانی در قالب ۳۹ کاروان از فرودگاه گرگان به فرودگاه جده اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه با موافقت سازمان حج و زیارت سهمیه‌ی استان ۷۵ درصد افزایش یافته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

 

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • تدارک ویژه صدا و سیمای گلستان در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از کشور برای به جای آوردن اعمال حج تمتع به سرزمین وحی می‌روند
  • تشکیل تعاونی تامین مسکن برای کارگران گلستانی
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • روایتی از طلبه جهادگر و مادر ۵ فرزند/ بچه ها برکت آوردند
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است