Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای پاساژ تجاری فیروزه و مشکلات اقتصادی که برای مجموعه مدیریت شهری طی سال های گذشته به وجود آمده، باید وضعیت این پروژه بررسی و رفع مشکلات مالی و اجرایی آن با فوریت در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جلسه بررسی مشکلات شهرک های حاشیه نشین و آخرین وضعیت پروژه فیروزه با حضور استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت و عملکرد شهرداری کرمانشاه در مناطق و شهرک های حاشیه نشین این شهر گفت: حضورآقای طلوعی، شهردار کرمانشاه برای این شهر یک فرصت است. توجه به مباحث و مشکلات شهرک های حاشیه نشین و ارتقاء سطح خدمات به شهروندان یکی از اولویت های اصلی مدیریت شهری است. 

بازوند با تقدیر و تشکر از شهردار کرمانشاه و مجموعه مدیریت شهری برای توجه به حل معضلات مناطق حاشیه شهر با یادآوری مشکلات شهرک دولت آباد  گفت: مشکلات شهرک‌های حاشیه نشین باید یکی از اولویت‌های مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان باشد.

وی ادامه داد: با اختصاص ۴۰ میلیارد ریال اعتبار جهت بهسازی در رفع مشکلات معابر شهرک دولت آباد و بررسی مسائل فراروی رفاه شهروندان، توسعه اماکن آموزشی فرهنگی و ورزشی در این شهرک در دستور کار قرار گرفته است. 

استاندار کرمانشاه گفت: با توجه به شرایط پیش آمده برای پاساژ تجاری فیروزه و مشکلات اقتصادی که برای مجموعه مدیریت شهری طی سال های گذشته به وجود آمده، باید وضعیت این پروژه بررسی و رفع مشکلات مالی و اجرایی آن با فوریت در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

کد خبر 403614

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کرمانشاه شهرداری کرمانشاه استاندار کرمانشاه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۱۸۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی سقاییان نژاد بعداز ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید استاندار قم از مونوریل در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری قم برای حل مشکلات مونوریل عزم دارد و در این راستا به مصوبه سفر رییس جمهور در سفر استانی در خصوص این پروژه عمل کرده است.

شهردار قم بیان کرد: شهرداری و دولت در زمینه موضوع مونوریل قم اختلافی با یکدیگر ندارند هر چند نگرانی‌های فنی و اقتصادی در خصوص اجرای این پروژه وجود دارد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه همه مباحث در زمینه پروژه مونوریل کارشناسی و فنی بوده افزود: تلاش می شود در نهایت تا اقدامی با صرفه و صلاح مردم قم صورت گیرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسه حل مشکلات مونوریل قم در دفتر معاون اجرایی رییس جمهور گفت: در این جلسه موانع و مشکلات مونوریل قم دسته بندی و برنامه ریزی لازم برای رفع آنها صورت گرفت.

شهردار قم بیان کرد: دولت و شهرداری تصمیمات مشترکی در خصوص مونوریل قم اتخاذ کردند که در مرحله اول ۴.۷ کیلومتر از این پروژه اتمام و به بهره برداری خواهد رسید و ۶.۸ کیلومتر دیگر در مرحله دوم تکمیل خواهد شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه نمی خواهیم خطB متروی قم حذف شود افزود: اجرای خطوط A و B متروی قم در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم آمده و جز لایفنک حمل و نقل شهری قم است.

کد خبر 6094696

دیگر خبرها

  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • ◄ رویکرد ترافیک‌ زای شهرداری تهران در زمینه توسعه پارکینگ
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • کمبود پارکینگ از مشکلات اصلی ترافیک سنندج است
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • شهرداری و دولت اختلافی در زمینه اجرای مونوریل قم ندارند
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان