Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از جوانان عشایر پارس آباد در حاشیه سفر سرپرست جهاد کشاورزی به اردبیل، از بدقولی‌های استاندار در حل مشکلات عشایر با شرکت کشت و صنعت مغان گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عباس کشاورز، سرپرست وزارت جهاد کشاورزی در سفری به شهرستان پارس آباد مغان، برای افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در جمع مردم این شهرستان حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این مراسم، یکی از جوانان عشایر پارس آباد به صورت مستقیم با سرپرست وزارت جهاد کشاورزی به گفتگو پرداخت و مطالبه چندین ساله عشایر دشت مغان را مطرح کرد.

شرکت کشت و صنعت مغان، پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با تصرف بخشی از اراضی کشاورزی منطقه دشت مغان شکل گرفت که در این میان، بخشی از اراضی که به این شرکت تعلق گرفت، مراتعی بود که عشایر این استان از آن‌ها برای چرای دام خود استفاده می‌کردند.

با گذشت چندین دهه از بروز تعارض بین عشایر و شرکت کشت و صنعت مغان، مشکل عشایر با این شرکت حل نشده است و هر ساله بر ابعاد آن افزوده می‌شود.   بیشتر بخوانید: واگذاری دشت مغان باعث درگیری‌های اجتماعی در استان نشود ۶۳ هزار اراضی کشت و صنعت مغان؛ گرفتار سوءمدیریت/ اصلی‌ترین معارضان این شرکت، مردم عشایر دشت مغان هستند
در ویدئوی زیر، این جوان پارس آبادی خطاب به سرپرست جهاد کشاورزی از بدقولی استاندار اردبیل در حل این مشکل می‌گوید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کشت و صنعت مغان وزارت جهاد کشاورزی عشایر پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6088680

دیگر خبرها

  • (تصاویر) جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر در جعفرآباد مغان
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • گلایه نماینده ولی فقیه در مازندران از انتصاب وزیر سابق به استانداری