Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@19:41:49 GMT

توزیع پزشک متخصص در لرستان عادلانه بود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۳۷۱۸

توزیع پزشک متخصص در لرستان عادلانه بود

محمدرضا نیکبخت روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ۳۴۸ پزشک متخصص و ۵۰ پزشک فوق تخصص در این استان فعالیت داشتند که در روزهای گذشته  ۸۰ پزشک متخصص و ۶  پزشک فوق تخصص نیز به ظرفیت های درمانی این استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۱۸ بیمارستان دولتی در استان وجود دارد که پزشکان در این مراکز با تعرفه دولتی مشغول ارایه خدمات به بیماران هستند، ادامه داد: پزشکان جدید براساس نیاز در شهرستان های خرم آباد، بروجرد، ازنا، الیگودرز، دورود، کوهدشت، پلدختر، سلسله، دلفان و دوره چگنی مستقر شده و در مراکز درمانی دولتی ارایه خدمات می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی سه پزشک ارتوپدی ، ۲ پزشک آسیب شناسی ، سه پزشک بیماری‌های اعصاب ، ۱۰ پزشک بیماری‌های داخلی ،یک پزشک بیماری‌های عفونی ،پنج پزشک بیماری‌های قلب و عروق ،۶ پزشک بیهوشی ، یک پزشک پزشکی هسته‌ای،۲پزشک پوست ، یک پزشک توانبخشی، چهار پزشک جراحی عمومی ، ۲ پزشک اورولوژی ، جراحی ۲ پزشک مغز و اعصاب ، یک چشم پزشک، ۶ پزشک رادیولوژی ، پنج روانپزشک،۹ پزشک زنان و زایمان ،۹ پزشک طب اورژانس، هفت پزشک کودکان و یک پزشک گوش و حلق و بینی در استان اخیرا مشغول بکار شدند.

نیکبخت یادآور شد:برخی از این متخصصین به عنوان هیات علمی، بخش آموزش دانشگاه علوم پزشکی را نیز کمک خواهند کرد و در برخی رشته های تخصصی پس از اتمام طرح می توانند به عنوان هیات علمی در دانشگاه جذب شوند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 پزشک متخصص پزشکی هسته ای دانشگاه علوم پزشکی زایمان طب قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

مرد ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

تیم جراحی این بیمار شامل : آیت اللهی (پزشک متخصص اورولوژی)، احراری (پزشک متخصص اورولوژی)، کیانفر (پزشک متخصص بیهوشی) و پرسنل اتاق عمل بیمارستان شهید بهشتی تفت، آقایان سرخی زاده، طباطبایی و صباغچی بود.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

 منبع: روابط عمومی بیمارستان شهید بهشتی تفت

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس چه بود؟
  • علت فوت پزشک متخصص در استان فارس در دست بررسی است
  • دهقانی: نظام مالکیت فکری کلید توسعه عادلانه فناوری است
  • ابلاغ تعرفه‌های جدید پزشکی
  • انجام نخستین عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی
  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • خودکشی یک پزشک دیگر؟ / جزئیات درگذشت یک پزشک زنِ متخصص روماتولوژی