Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش شبانه روزی پلیس ۱۶ نفر از عاملان سرقت های به عنف و مسلحانه در جنوب شرق کشور دستگیر و ۱۸ فقره سرقت کشف شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سطح استان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های به عنف و مسلحانه، طی یک هفته گذشته ۱۶ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی در شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، چابهار، زابل، سراوان، سیب سوران با هماهنگی‌های قضائی در عملیات‌های متعدد این سارقان را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان در ادامه بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۱۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه، مقادیری وجه نقد به همراه تعدادی چاقو، قمه، اسپری فلفل و شوکر کشف شد.

سردار طاهری گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۴ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، یک فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت به عنف تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف وجه نقد، یک فقره سرقت به عنف منزل، یک فقره سرقت به عنف مغازه و یک فقره سرقت به عنف خودرو، اعتراف کردند.

وی با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرایم احتمالی تصریح کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سرقت سیستان و بلوچستان شبانه روزی موتورسیکلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • آزادسازی۲۰ هزار مترمربع زمین راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • آزادسازی زمین های راکد در شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل‌های برق فشار قوی در مشهد
  • رمزگشایی ۳۹ فقره سرقت کابل های برق فشار قوی در مشهد
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه