Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرآموزش و پرورش تکاب از افتتاح دومین مدرسه خیرساز به همت بنیاد برکت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس حمید علی‌نیا در آیین افتتاح دومین مدرسه خیر ساز تکاب اظهار کرد: این مدرسه خیرساز که به همت بنیاد برکت در مناطق روستایی تکاب ساخته شده است با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان محلی در روستای « قلعه‌جوق» این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌نیا گفت: مدرسه ابتدایی سه کلاسه شهید مصطفی خمینی روستای قلعه‌جوق از توابع بخش مرکزی این شهرستان در زمینی به مساحت ۷۵۰ متر مربع با زیربنای ۱۶۲ متر مربع و با ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه از محل اعتبارهای بنیاد برکت احداث شده است.

وی با بیان اینکه زمین مورد نیاز این مدرسه نیز توسط خیران محلی اهدا شده است افزود: با بهره‌برداری از این مدرسه، ۱۸ نفر از دانش‌آموزان دوره ابتدایی و نوآموزان پیش‌دبستانی این روستای دورافتاده از فضای آموزشی مناسب و استاندارد بهره‌مند شدند.

مدیر آموزش پرورش تکاب افزود: بنیاد برکت تاکنون ۲ مدرسه ۳ کلاسه در روستاهای «عربشاه اوریات» و «قلعه‌جوق» این شهرستان ساخته است و ۲ باب مدرسه با پنج کلاس درس نیز توسط این بنیاد در روستاهای «گوگردچی» و «چوپلو» از توابع بخش تخت سلیمان را نیز در حال احداث دارد.

وی بیان کرد: امروز همچنین سامانه گرمایشی استاندارد ۶۰ کلاس درس با هشت میلیارد ریال هزینه و طرح محوطه‌سازی ۲ مدرسه در روستاهای «زینهار» و «امین‌آباد» تکاب با ۹۰۰ میلیون ریال هزینه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

«علی‌نیا» ادامه داد: همزمان با دهه فجر نیز یک باب مدرسه ۳ کلاسه که با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دولتی با مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان غربی که در روستای «فیض‌آباد» بخش مرکزی تکاب احداث شده است به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ طرح مدرسه‌سازی با ۶۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال در مناطق شهری و هفت روستای تکاب در حال احداث است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدرسه تکاب بنیاد برکت افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • پروژه نوسازی شبکه توزیع آب روستای چاه حسین جمال به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور