Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، موکب العباس شهر ایواغلی خوی در ۱ هزار متر مربع در حاشیه جاده ترانزیتی ایواوغلی به بازرگان برای ارائه خدمات به زائران کربلای معالی از کشور‌های همسایه با همکاری مردم و شورا و شهرداری شهر ایواوغلی خوی احداث می شود.

برای ساخت این مجموعه فرهنگی و مذهبی در مجموع ۴ میلیارد ریال اعتبار هزینه میشود که ۱ میلیارد ریال آن از محل اعتبارات مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه عالم شهر ایواوغلی نیز در ۱۷۴ متر مربع زیر بنا ساخته میشود که عملیات ساخت آن هم با حضور سرهنگ خدابخشی معاون مردمیاری و محرومیت زدایی قرار گاه حمزه سید الشهدا و جمعی از مسئولان شهرستان خوی آغاز شد.

این خانه عالم با ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار احداث میشود که هزینه‌های ان با کمک مردم و کمک ۵۰۰ میلیون ریالی معاون مردمیاری و محرومیت زدایی قرارگاه حمزه سید الشهدا تامین می شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قرارگاه حمزه سید الشهدا محرومیت زدایی موکب العباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه

به گزارش تابناک، بیست و یکمین حراج شمش طلا فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار می‌شود.

بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران بناست فردا یک‌شنبه ۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ برگزار شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ تا ۱۶ است و وجه الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌توانند تا ساعت ۲۴ روز شنبه هشتم اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مبلغ وجه الضمان را پرداخت کند.

 

منبع: خبر آنلاین

دیگر خبرها

  • آغاز حراج جدید شمش طلا فردا ۹ اردیبهشت ماه
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • تکمیل جاده سربند- مشگین‌شهر نیازمند یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار است
  • وزارت راه تکلیف جاده‌های ترانزیتی اردبیل را مشخص کند
  • سیلاب هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال به آزادشهر و رامیان خسارت زد