Web Analytics Made Easy - Statcounter

در سی‌و‌دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم بر اهتمام دستگاه‌های دولتی در رفع مشکلات گردشگری استان تأکید شد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سی و دومین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به ریاست بهرام سرمست استاندار قم در مجتمع گردشگری دهکده مجلل بخش کهک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم استقبال سرمایه‌گذاران قمی از ساخت هتل  در بلوار پیامبر اعظم(ص)

در این جلسه، معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم عدم استقبال سرمایه‌گذاران داخل استان از ساخت هتل در بلوار پیامبر اعظم(ص) را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: شهرداری برای ساخت هتل چهار و پنج ستاره زمین با عوارض رایگان در اختیار سرمایه‌گذاران که همگی بیرون از استان بودند قرار داده است.

غلامرضا جانقربان در ارتباط با تخفیفات بخش‌های اقامتی نیز گفت: 50 درصد عوارض برای بخش اقامت رایگان است، ضمن اینکه بخش‌هایی که در خارج از بافت تاریخی هستند  طبق کمیسیون ماده 5، دوطبقه که یک طبقه به‌شرط بافت فرسوده  و یک طبقه نیز به‌شرط تجمیع بالای 250 متر ، تشویقی داده می‌شود.

در ادامه جلسه کارگروه، نایب‌رئیس انجمن هتل داران قم صنعت گردشگری را صنعتی کم سرمایه‌گذار و پربازده برشمرد و اظهار داشت: این بخش با کوچک‌ترین تغییر سیاسی آسیب‌پذیر است.

عمده مشکلات صنعت گردشگری قم به شهرداری برمی‌گردد

عماد محبوب پور با بیان اینکه عمده مشکلات این صنعت در استان قم به شهرداری برمی‌گردد، تصریح کرد: برای مثال، مصوبه‌ای داریم که  اتوبوس‌ها باید برای ورود به رینگ اصلی شهر 150 هزار تومان در ساعات اولیه روز پرداخت کنند، این موضوع باید بررسی‌شده و راجع به آن کارشناسی‌تر صحبت شود.

وی با انتقاد از عدم وجود تابلوهای راهنمای هتل‌ها در استان افزود: مشکلات زیرساختی گردشگری از طرف شهرداری بسیار بوده و ضروری است در یک جلسه تخصصی با شهرداری به مشکلات رسیدگی شود.

ظرفیت‌های گردشگری قم مورد غفلت واقع‌شده استرویداد فرهنگی گردشگری قم در مشهد‌الرضا(ع) با هدف معرفی ظرفیت‌ها 2 استان برگزار شدقم|13 پروژه گردشگری قم افتتاح می‌شود

همچنین حسین جزینی رئیس انجمن مهمان‌پذیرهای قم با اشاره به وجود مشکلات عدیده استان در زمینهٔ گردشگری در ایام نوروز گفت: 20 سالی است که می‌گوییم تعداد تخت‌های قم باید تا سال 1404 به 30 هزار تخت برسد، درحالی‌که تعداد تخت‌های موجود کم بوده و  12 هزار تخت است.

اهتمام دستگاه‌های دولتی در رفع مشکلات گردشگری 

قریشی زاده مسئول دفتر خدمات مسافرتی قم نیز برگزاری تورهای یک‌روزه برای جذب مردم ضروری دانست و عنوان کرد: همه مجوزها گرفته می‌شود اما یک ساعت قبل از برگزاری تور از برخی دستگاه‌ها دستور می‌رسد که اجازه برگزاری تور را ندارید.

در پایان محمد گنج خانلو عضو هیئت‌مدیره انجمن صنفی مجتمع‌های گردشگری و واحدهای پذیرایی استان قم نیز گفت: دستگاه‌های دولتی در رفع مشکلات گردشگری همت کنند، سرمایه‌گذار باید دلگرم بوده و پشتوانه حمایتی داشته باشد تا بتواند در انجام پروژه‌ها اهتمام داشته باشد، همچنین پرداخت تسهیلات بانکی باید تسریع شود.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان

استاندار لرستان از رایزنی با سرمایه‌گذاران برای مشارکت در بخش‌های دولتی و خصوصی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌‌آباد، ابوطالب شفقت‌ شامگاه سه‌شنبه، در دیدار با جامعه روحانیت لرستان گفت: توسعۀ کشاورزی، بهره‌برداری از معادن و گسترش صنعت گردشگری از جمله ظرفیت‌های مهم این استان است که باید موردتوجه قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت برقراری تمدن اسلامی اضافه کرد: جامعۀ روحانیت با اندیشه‌ورزی مقدمات رسیدن به دولت اسلامی را فراهم کند.

پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه

 استاندار لرستان با تأکید به اینکه دبیرخانه تأمین مالی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در تهران تشکیل شده‌است، یادآور شد: ما تاکنون با ده‌ها سرمایه‌گذار تماس گرفته‌ایم تا در بخش‌های دولتی و عمومی در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

شفقت با بیان اینکه تربیت و کمال انسان به‌عهده آموزش‌وپرورش و سایر بخش‌های دولتی است، اعلام کرد: طرحی را باید با گسترش مسجدمحوری ارائه دهیم تا متناسب با رشد فناوری به رشد معنوی انسان افزوده شود.

شفقت تأکید کرد: نیروی انسانی در پیشبرد زمانی در پیشبرد تولید و موفق است که رویکرد الهی، دینی و تفکر توحیدی داشته باشد.

انتهای پیام/‌644/.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • تشکیل کارگروه رفع موانع سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری ساوجبلاغ
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • سبد متنوع پروژه های مشارکتی در شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها
  • رایزنی با سرمایه‌گذاران برای فعالیت در لرستان
  • اعلام اتصال انتهای بولوار دکترحسابی به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) در مشهد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت