Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@09:35:15 GMT

در دام سیاست های اشتباه دشمن نیفتید

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۴۸۰۹

در دام سیاست های اشتباه دشمن نیفتید

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهدی قویدل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در حاشیه‌ نشست مشترک با اعضای کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری از وقوع جرم، اصحاب رسانه و فعالان موسسات تبلیغاتی و مدیران چاپخانه‌های زرند با اشاره به اهمیت انتخابات در نظام جمهوری اسلامی گفت: انتخابات مظهر مردمسالاری دینی ما است و آحاد جامعه باید به انتخابات بعنوان ابزاری موثر و سرنوشت ساز برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نخبگان جامعه وظیفه دارند زمینه را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رای فراهم کنند و در این بین نقش رسانه‌ها بسیار حائز اهمیت است.

دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری زرند با هشدار نسبت به تحرکات دشمنان برای سیاه نمایی در فضا‌های مجازی و ایجاد ناامیدی در بین مردم، خطاب به خبرنگاران و فعالان عرصه‌ی فضای مجازی گفت: گاه یک جمله از طرف یک کاربر فضای مجازی می‌تواند نقشه‌ی شوم بدخواهان به نظام را نقش بر آب کند.

او تاکید کرد: حتی یک جمله  می تواند باعث التهاب در جامعه و تسری ناامیدی در جامعه شود لذا می طلبد تمام نیرو‌های انقلابی و مومن با هوشیاری تمام نسبت به شناسایی و خنثی سازی دسیسه‌ها تلاش کنند.

دادستان زرند با اشاره به بررسی رفتار‌ها و فعالیت‌های فضای مجازی شهرستان از سوی کاندیدا‌ها و هوادارانشان تصریح کرد: تمام این فعالیت‌ها چه در حوزه‌ مجازی و چه در حوزه‌ حقیقی زیر ذره بین نیرو‌های انقلابی خواهد بود و بدون توجه به سلایق سیاسی با ساختار شکنان و قانون ستیزان برخورد خواهد شد تا در این دوره شاهد برگزاری انتخاباتی پرشورتر از همیشه باشیم.

این مقام قضایی با تاکید بر اجرای کامل ماده ۵۶ قانون انتخابات هم گفت: همه‌ی کاندیدا‌ها باید طبق قانون عمل کنند و کوچکترین تخطی از قانون قابل چشم پوشی نیست.

او با اشاره به گزارش‌های کارگروه رسانه و فضای مجازی شورای پیشگیری گفت: طبق گزارش این کارگروه، ممکن است برخی پیام‌های ساختارشکنانه هم رد و بدل شود، اما نگاه این کارگروه بر ناآگاهی و پایین بودن سواد رسانه‌ای این معدود کاربران است و سعی شده تا بلافاصله با ارسال مطالب قانونی نسبت به توجیه این افراد اقدام کنیم.

قوی دل بیان کرد:اما در هر صورت همه باید توجه داشته باشند که جهل به قانون رافع مسئولیت خاطیان نیست بنابراین امیدواریم فعالان این حوزه با افزایش سواد رسانه‌ای و ارتقای سطح آگاهی از قوانین نسبت به دامی که دشمنان برایشان گسترانده اند هوشیارانه عمل کنند و مراقب باشند تا اسیر توطئه‌های دشمن نشوند.

او از ولایت فقیه بعنوان فصل الخطاب در جامعه‌ی اسلامی یاد کرد و افزود: بی تردید مردم انقلابی ایران بار دیگر به ندای معظم له لبیک خواهند گفت و با مشارکت گسترده خود، ضمن شاد کردن دل امام زمان علیه السلام و تمامی علاقمندان و دوستداران این انقلاب در اقصی نقاط گیتی، امنیت و استقلال و تداوم مسیر اقتدار و شکوفایی ایران را بار دیگر بیمه خواهند کرد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تشکیل ۳ پرونده قضایی در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • صداوسیما مکلف به رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر شد
  • رسیدگی به تخلفات در نمایش‌خانگی به ساترا واگذار شد
  • ابلاغ دستورالعمل رسیدگی به تخلفات رسانه‌های فراگیر
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • پدر، مادر، ما متهمیم ...
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است