Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - بیمه آرمان حامی ششمین همایش بین المللی دیجیتال مارکتینگ و صنعت گردشگری شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در این همایش که با مشارکت وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی و مرکز جامع علمی،پژوهشی،گردشگری سلامت ؛ 27 دی ماه در سالن همایش های بین المللی هتل اسپیناس پالاس شهر تهران برگزار می گردد، مباحثی نظیر نقش دیجیتال مارکتینگ در بهبود فرآیند برندسازی، شناسایی پتانسیل های فضای کسب و کار اینترنتی در اقتصاد شهری، شناخت الگوهای بدیع بازاریابی کالا و خدمات با استفاده از متدهای نوین بازاریابی اینترنتی، بهره گیری از قدرت نفوذ شبکه های اجتماعی و بازاریابی آنلاین در جذب و توسعه توریسم در صنعت گردشگری، روش های راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در جهت توسعه کار آفرینی، افزایش فروش و توسعه بازارهای صادراتی از طریق دیجیتال مارکتینگ، تأثیر صنعت گردشگری در برندسازی و نفوذ فرهنگ ایرانی در جوامع جهانی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمید سپیدنام که با نام مستر تستر (mr.taster) در فضای مجازی مشهور است و در سالهای اخیر در حوزه گردشگری توانسته فعالیت های موفقی را اجرا نماید از مجریان اصلی برگزار این همایش است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • قرن بیست و یکم قرن گردشگری
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم