Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان شمالی در دیدار با فعالان فضای مجازی استان گفت: اکنون ۹ پرواز طی هفته در فرودگاه بجنورد انجام می‌شود و بدون آنکه به فرودگاه و ایراداتی که گرفته شده بود دست بزنیم٬ حتی پروازهای بین المللی را نیز برقرار می‌کنیم. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد٬ محمدعلی شجاعی در نشست با فعالان فضای مجازی خراسان شمالی با اشاره به رخدادهای انتخاباتی استان٬ اظهار داشت: سعی کردیم در هیئت اجرایی مانع حضور افراد نا مناسب و غیرمسئول شویم و خیالمان از هیئت نظارت راحت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برخی اظهار نظرها در فضای مجازی استان٬ گفت: بی‌ادبی در فضای مجازی شأن استان را پایین می‌آورد. اجازه نمی‌دهیم شأن استان پایین آورده شود. در تغییرات مدیران نیز حیثیت افراد را مد نظر قرار داده‌ایم و پیش از تغییر آشکارا اعلام نمی‌کنیم. در انتصابات اصولا تلاش کرده‌ایم افرادی که قالبیت و تجربه مناسبی داشته باشند را بکارگیریم.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: در اوایل کار٬ برخی نام فرزند و بستگان خود را برای انتصاب می‌دادند که دیگر با آن‌ها مشورت نکردم. اگر کسی در ستاد بوده دستش را می بوسم اما به او پست نمی‌دهم. من اهل معامله نیستم چون حقی ندارم. نمی‌شود همه چیز را  سیاسی کرد.

شجاعی با اشاره به تغییر مدیریت اتاق بازرگانی خراسان شمالی٬ خاطرنشان کرد: از آقای صمدی خواهش کردم در اتاق بازرگانی را به روی جوانان باز کند که این کار را نکرد و برای توسعه استان حاضر شدم هزینه دهم.

مطالبات کارگری در خراسان شمالی ظرف 45 روز آینده تسویه می‌شودقرارداد تسهیلات بیش از 90 درصد واحدهای سیل‌زده خراسان شمالی منعقد شداستاندار خراسان شمالی: برای برگزاری جشنواره‌های ملی و بین المللی در استان اصرار داریم

وی در بخش دیگری از این نشست در ارتباط با انتخابات سال جاری اظهار داشت: استان را برای برگزاری انتخابات تعطیل نمی‌کنم و به دنبال برگزاری انتخابات سالم هستیم، اما دیگر کارها را در استان تعطیل نخواهیم کرد. انتخابات مربوط به نظام است و دولت صرفا  برگزار کننده است. در طول انقلاب گروه‌های مختلف سیاسی مختلف قدرت را در دست گرفتند و به دلیل جناحی کار کردن بسیاری را خانه نشین کردند و به کشور لطمه زدند. اما وجود ولایت فقیه مانع آسیب دیدن کشور شد.

استاندار خراسان شمالی به اعتبارات سفر ریاست جمهور هم گریزی زد و گفت: در این شرایط اقتصادی،  بیش از یک سوم اعتبارات سفر است جذب کردیم. به جد به دنبال اجرای مصوبات سفر هستیم و به دنبال اختصاص 5 هزار میلیارد تومان اعتبار یعنی 10 برابر اعتبارات تملک دارایی استان هستیم.

شجاعی درباره توسعه فرودگاه بجنورد نیز تاکید کرد: اکنون 9 پرواز طی هفته در استان انجام می‌شود و بدون آنکه به  فرودگاه و ایراداتی که گرفته شده بود دست بزنیم٬ حتی پروازهای بین المللی را  برقرار می‌کنیم و برای این منظور و با درنظر گرفتن روند توسعه موافقت الحاق فرودگاه به منطقه ویژه  اقتصادی  را گرفته ایم و به زودی اخبار بسیار خوبی در این زمینه منتشر می‌شود.

انتهای پیام/311/ز

R7719/P/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌

ایسنا/خراسان شمالی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی از ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای این استان خبر داد.

وی افزود: محور چمن بید - گلستان، قوچان - فاروج و ایرج - جاجرم - بجنورد به ترتیب بیشترین تخلفات سرعت متوسط را دارند.

ربانی اظهارکرد: محور بجنورد - ایرج - جاجرم و گرمه - سه راهی چمن بید، سه راهی پیش قلعه به راز و جرگلان بیشترین تخلف سرعت لحظه‌ای ثبت شده است.

وی ادامه داد: در فروردین امسال کمترین تخلف سرعت در محور بجنورد - آشخانه بوده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی این اداره کل، این مقام مسئول با بیان اینکه سرعت متوسط وسایل نقلیه عبوری ثبت شده در کل راه‌های استان ۸۵ کیلومتر است، تصریح کرد: محورهای خراسان شمالی به ۴۰ سامانه هوشمند ثبت تخلف سرعت مجهز است و از کاربران جاده‌ای تقاضا داریم در طول مسیر، سرعت مجاز را رعایت کنند تا سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • «عیسی بخشی» در خانه ابدی آرام گرفت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت ۵۵ هزار تخلف سرعت خودرو طی فروردین در خراسان شمالی
  • بارش باران و جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • جاری شدن روان‌آب در خراسان شمالی
  • مسابقات قهرمانی پرس سینه خراسان شمالی برگزار شد