Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@17:12:43 GMT

رئیس جمهور وارد اردبیل شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۵۴۳۸

رئیس جمهور وارد اردبیل شد

رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی دولت تدبیر و امید ، وارد اردبیل شد و در فرودگاه این شهر از سوی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مقامات محلی مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در سفر یک‌روزه خود به استان اردبیل تعدادی از پروژه های توسعه ای و زیر ساختی استان را افتتاح می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در جلسه شورای اداری استان وهمچنین افتتاح و یا اغاز عملیات اجرایی تعدادی از طرح ها و پروژه های خدماتی و عمرانی استان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر خواهد بود.

ببینید: فیلم/ صحبت‌های روحانی در بدو ورود به اردبیل

رئیس جمهور در بدو ورود به استان اردبیل هدف از سفر به این استان را افتتاح تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای استان و همچنین پیگیری روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌هایی که در سفر قبلی مصوب شده ، عنوان کرد و گفت: امروز تعدادی از پروژه‌های مهم استان در حوزه‌های مختلف سدسازی، صنعت و معدن و فرودگاهی افتتاح می‌شود. از جمله 2 کارخانه بزرگ را در استان افتتاح می‌کنیم که 2 هزار و 600 میلیارد تومان برای آن سرمایه‌گذاری شده است.

 روحانی با بیان اینکه برای سومین بار موفق به دیدار با مردم ولایتمدار، مرزبان و دلاور استان اردبیل شده است، گفت: امروز در روز مبارک ولادت حضرت زینب(س) و اولین روز از سال میلادی 2020 در خدمت مردم اردبیل هستیم و ولادت حضرت زینب را گرامی می‌داریم و روز پرستاران پرکار و عزیز را پاس می‌داریم.

رئیس جمهور تأکید کرد: در جلسه شورای اداری استان، تعدادی از پروژه‌های زیرساختی و توسعه‌ای نیز به صورت ویدئوکنفرانس در شهرهای مختلف استان افتتاح می‌شود و همچنین تصمیمات مهمی نیز برای ادامه روند توسعه و پیشرفت استان در این سفر اتخاذ خواهد شد که برای سال 98 و 99 باید اجرایی و عملیاتی شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق استراماچونی سهمیه بندی بنزین روحانی اردبیل دولت تدبیر و امید ولادت حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۵۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی

معاون اجرایی رئیس‌جمهور در جریان سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از پروژه خط انتقال آب از سد کوثر به شهرستان بهمئی بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، محسن منصوری در جریان این بازدید اظهار کرد: عملیات اجرایی این پروژه مهم از ۱۲ سال پیش آغاز شد، اما تا سال ۱۴۰۰ تنها حدود ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و متاسفانه چندین سال نیز کار معطل مانده بود.

وی ادامه داد: در سفر استانی رئیس جمهور به این استان، آیت‌الله رئیسی تاکید کردند که این پروژه با جدیت دنبال شود؛ الحمدلله با تزریق حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار، پس از ۱۲ سال امروز شاهد پیشرفت ۸۵ درصدی این طرح آبرسانی هستیم. امیدواریم این پروژه تا فصل پاییز به بهره‌برداری برسد تا مردم این شهرستان و منطقه از برکات این طرح آبرسانی بهره‌مند شوند.

منصوری خاطر نشان کرد: با تکمیل این پروژه علاوه بر تامین حدود پنج و نیم میلیون متر مکعب آب شرب مردم  منطقه، حدود ۳ میلیون متر مکعب آب نیز به صنعت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید معاون اجرایی رئیس‌جمهور از طرح آبرسانی به شهرستان بهمئی
  • محصولات سبز نفت سپاهان امسال وارد بازار می‌شوند
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • گاف بی بی سی درباره پروژه هواپیمای جت ۷۲ نفره ایرانی
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • ۹۶ درصد مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام اجرایی شده است‌
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال