Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم‌اکنون سه هزار و ۲۵۷ خانوار به دلیل طلاق تحت حمایت‌های این نهاد قرارگرفته‌اند.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از سایت خبری کمیته امداد، مجید الهی راد به سرفصل‌های حمایت کمیته امداد از افراد مختلف اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون افراد تحت حمایت این نهاد در قالب فوت سرپرست، مطلقه، متارکه و مفقودی سرپرست و زندانی، سرباز بودن، بیماری سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۶ هزار و ۳۲۵ خانوار به دلیل فوت سرپرست،۳۲۶ خانوار به دلیل متارکه، سه هزار و ۲۵۷ خانوار به دلیل طلاق و ۱۸ هزار و ۸۵۱ خانوار به دلیل ازکارافتادگی سرپرست و پنج هزار و ۵۲۴ خانوار نیز به دلیل سایر موارد تحت حمایت‌های کمیته امداد استان خراسان شمالی قرارگرفته‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با یادآوری اینکه هم‌اکنون ۵۴ هزار و ۲۸۳ خانوار در قالب ۱۰۱ هزار و ۱۰۰ نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته حدود ۸۹ هزار نفر تحت حمایت این نهاد بودند که این رقم هم‌اکنون به بیش از ۱۰۱ هزار نفر افزایش‌یافته است.

الهی راد در ادامه با اشاره به وجود بسته‌های تشویقی مناسب برای زنان سرپرست خانوار، افزود: کمیته امداد در صورت ازدواج مجدد این زنان برای همسر و فرزندان آنان با ارائه تسهیلات مناسب اقدام به اشتغال‌زایی برای این خانواده‌ها می‌کند.

وی یادآور شد: زنان سرپرست خانوار نیز طبق این طرح از تسهیلات اشتغال‌زایی، جهیزیه، قرض‌الحسنه و وام‌های کارگشایی و ضروری برخوردار می‌شوند و ایتام زنان سرپرست خانوار نیز در قالب طرح اکرام از کمک‌های مردم و حامیان بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای طرح بیمه اجتماعی برای زنان سرپرست خانوار نیز گفت: هم‌اکنون بیش از دو هزار نفر از زنان سرپرست خانوار در استان تحت حمایت بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طلاق کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار
  • چالش‌های موجود در ارائه خدمات به زنان سرپرست خانوار
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • پنج هزار و ۷۸۰ خانوار تحت پوشش بهزیستی
  • ۵ هزار و ۷۸۰ زن سرپرست خانوار در کرمانشاه تحت پوشش بهزیستی است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • چتر حمایت بهزیستی آذربایجان غربی بر سر بیش از ۹۰۰۰ زن سرپرست خانوار
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند