Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@03:52:09 GMT

شناسایی ۵۵ طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۶۴۸۳

شناسایی ۵۵ طرح نیمه تمام ورزشی در قزوین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، عباس علایی مقدم گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام ورزشی استان در دولت تدبیر و امید در دستور کار قرار گرفت که در این مورد حدود ۲۵ طرح نیمه تمام طی سال‌های گذشته تکمیل و بهره‌برداری شد.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز با توجه به کمبود بودجه اعتباری، تاکنون ۱۰ طرح ورزشی شامل سالن‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی با حضور مسئولان کشوری افتتاح شده و ۱۰ مورد دیگر از قبیل سه زمین چمن مصنوعی در خرمدشت، سیردان و خرم آباد در صورت تخصیص اعتبار تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین با اشاره به تخصیص ۳۱ میلیارد تومان اعتبارات عمرانی به اداره کل ورزش و جوانان استان افزود: امیدواریم تا پایان سال با افزایش میزان پیشرفت طرح‌ها بتوانیم میزان تخصیص اعتبارات به ورزش استان را افزایش دهیم.

وی با اشاره به دیگر اقدامات عمرانی برای توسعه ورزش در استان، گفت: تعویض کف پوش بیش از ۱۹ سالن، اصلاح نور ۲۲ سالن، جایگزینی سیستم‌های جدید برق رسانی در سالن‌های ورزشی، تجهیز برخی از سایت‌های ورزشی به امکانات مناسب و تعویض تشک‌های خانه کشتی مومنی، سالن جودو، خانه تکواندو و میزهای خانه تنیس روی میز از جمله این اقدامات بوده‌است.

استان قزوین حدود ۷۲ هزار ورزشکار بیمه شده است.

کد خبر 474677 برچسب‌ها وزارت ورزش و امور جوانان استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش و امور جوانان استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی احداث سالن چند منظوره ورزشی در روستای سنگان اشنویه
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • سالن چند منظوره ورزشی در سنگان اشنویه احداث میشود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • نگاهی به چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • شناسايي باشگاه ورزشي متخلف در يزد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • اکتشاف ۴ ماده معدنی ارزشمند در خوسف