Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@12:49:20 GMT

هیچ المپیادی بدون متولی راه اندازی نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۶۹۲۳

هیچ المپیادی بدون متولی راه اندازی نمی شود

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان؛ فاطمه مهاجرانی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان با سازمان مدیریت صنعتی برای برگزاری "المپیاد علمی کشوری اقتصاد و مدیریت"، افزود: برای توسعه هر کشور باید درمورد سرمایه انسانی به طور جدی کار کرد.

وی ادامه داد: نکته‌ مهم در سرمایه انسانی این است که کشورهای توسعه‌ یافته بستر رشد متوازن را فراهم کنند تا افراد به مکان مورد نظر وصل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سال ۹۶ که در این مجموعه حضور دارم سعی کردم المپیادها را به سمتی بروند که متولی داشته باشند، متولی المپیاد موظف است که تعدادی از بچه‌های سرآمد را متولی‌گری کند و نقش والدین را برای آنها ایفا کند.

رییس مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان خاطرنشان کرد: یکی از حوزه‌های خالی، حوزه‌ علوم انسانی و اقتصاد و مدیریت است چرا که بهترین مهندسان باید با مدیران کار کنند. طبیعی است در جریان توسعه منابع انسانی بر روی تربیت نیروهای موثر و کارامد گام برداریم.

 ابوالفضل کیانی‌ بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی هم در این مراسم گفت: یکی از کارهای سازمان مدیریت استعدادها و پرورش مدیر در تراز جهان است در موضوع مدیریت استعداد، کارهایی را تحت‌عنوان مدیریت جهانی استعدادها انجام دادیم.

وی با بیان اینکه استقرار نخبگان از موضوعاتی است که در سازمان پیگیری می‌شود، تصریح کرد:این سازمان در این زمینه اقداماتی انجام داده و آماده است آنان را به اشتراک بگذارد. هر ارگانی باید به‌عنوان مسوولیت اجتماعی کمک کند که این موضوعات شکوفا شوند.

مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی اعلام کرد این سازمان آماده همکاری در عرصه های مختلف بویژه مدیریت استعداد یعنی شناسایی، جذب و تجهیز کارآفرینان است.

کیانی بختیاری گفت:در زمینه مدیریت و اقتصاد و زمینه‌های دیگر می‌توانیم کمک کنیم که کارایی شغلی و استعدادهای فرد المپیادی شناسایی شود لذا در بحث کشف، استعدادیابی و تجهیز نسخه کارایی و آینده پژوهانه فرد در خدمت شما هستیم.

وی  درباره موضوع جذب، بورسیه و به‌کارگیری افراد المپیادی هم اظهارداشت: این سازمان با بنگاه‌های صنعتی بزرگی کار می‌کند که ظرفیت جذب نیرو دارند و به‌دنبال نیروهای نخبه و المپیادی است.

کیانی بختیاری مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان و دانشجویان برای استخدام را از اقدامات این سازمان عنوان کرد و این تفاهم‌نامه را در این‌ راستا مفید خواند.

بیش از ۲۵۰۰ نفر از سراسر کشور با نسبت یکسان دختر و پسر در المپیاد اقتصاد و مدیریت شرکت می‌کنند که این المپیاد در ۷ بهمن برای پایه‌های دهم و یازدهم برگزار می‌شود.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش‌پژوهان جوان المپیاد سازمان مدیریت صنعتی فاطمه مهاجرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه المپیاد سازمان مدیریت صنعتی امضای تفاهمنامه المپیاد سازمان مدیریت صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: این طرح در دانشگاه و با هدف آموزشی و تحقیقاتی راه اندازی شده است.

سعید خلجی افزود: سالن تحقیقاتی پرورش طیور گروه علوم دامی دانشگاه ملایر مجهز به قفس‌های باطری شکل به ظرفیت هزار قطعه جوجه گوشتی، ۴۵۰ قطعه مرغ تخمگذار و ۲۴۰ قطعه مرغ مادر در هر دوره پرورش است.

او تصریح کرد: قابلیت اجرای طرح‌های مختلف آزمایشی این سالن در طیور گوشتی، تخمگذار و مادر، کبک و بلدرچین است و مجهز به قفس‌های باطری سه طبقه دارای آبخوری نیپل و دانخوری تراف با قابلیت تنظیم ارتفاع، منبع آب جهت اندازه‌گیری مصرف آب و سینی‌های جمع‌آوری فضولات گالوانیزه است.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملی ملایر گفت: از قابلیت‌های این سالن امکان انجام انواع آزمایش‌های مربوط به تعیین نیاز مواد مغذی مورد نیاز طیور همچون پروتئین، اسید‌های آمینه، مواد معدنی و ویتامین‌ها و نیز انجام آزمایش‌های مربوط به اندازه‌گیری قابلیت هضم مواد خوراکی و ابقاء مواد مغذی است.
سعید خلجی افزود: سیستم نور سالن از طریق لامپ‌های LED تعبیه شده در ارتفاع مختلف بوده، به نحوی که نور بطور یکنواخت در بین طبقه‌های مختلف قفس‌ها روشنایی ایجاد کند.

او تصریح کرد: سیستم تهویه سالن شامل ۲ عدد فن ۹۰ جهت تخلیه هوا و یک عدد فن ۳۰ برای گردش هوای بین طبقات قفس است و بسته به سن جوجه‌ها توسط تایمر تعبیه شده روشن و خاموش می‌شود.

مدیر گروه رشته علوم دامی دانشگاه ملایر گفت: از مزایای این سالن امکان انجام طرح‌های تحقیقاتی مورد نیاز صنعت طیور با دقت و صحت بالا است و نتایج و داده‌های بدست آمده از آزمایش‌های صورت گرفته بر روی طیور مختلف در این سالن می‌تواند در مزارع تجاری سطح کشور مورد استفاده قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • شرکت ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله نخست آزمون سراسری
  • تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن پسماند پزشکی در هرمزگان ‌
  • راه‌اندازی بزرگ‌ترین نخاله‌گاه تبریز
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین
  • راه اندازی ایستگاه سنجش آلودگی هوا در قزوین + فیلم