Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاندیداهای جبهه انقلاب در تبریز میثاق نامه امضا کردند و از امروز فرایند رای گیری از نخبگان و معتمدین برای راهیابی کاندیداها به نظرسنجی ها آغاز شد. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، بیش از 30 کاندیدای منتسب به جبهه انقلاب در حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر با حضور در جلسه شورای ائتلاف نیروهای نیروهای انقلاب آذربایجان شرقی که با حضور تعدادی از نخبگان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، جوانان و بانوان تبریز در مسجد "کدخداباشی" برگزار شد، ضمن مرور وقایع مجلس دهم، بر تشکیل مجلس قوی تاکید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاندیداهای جبهه انقلاب در تبریز پس از پایان جلسه، میثاق نامه وحدت امضا کردند که بر اساس آن، پایبندی به لیست واحد و قبول سازوکار رای گیری مجامع و نظرسنجی ها را اعلام کردند.

با امضای میثاق نامه توسط کاندیداها، این نامزدها به مجامع راه یافتند که با رای گیری از مجامع (متشکل از معتمدان و نخبگان مناطق 12 گانه تبریز) حدود 20 نفر به نظرسنجی اول راه می یابند تا تمام مراحل وحدت و تشکیل لیست کاندیداهای جبهه انقلاب به دست خود مردم طی شود.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لیست کاندیداها‌ی مورد حمایت را در آذربایجان شرقی‌ منتشر می‌کندفرصت 5 روزه احزاب برای معرفی نامزدها به شورای ائتلاف نیروهای انقلابمجلس دهم شریک وضعیت اقتصادی فعلی است/جبهه ایستادگی به تصمیمات شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پایبند استچمران: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به یک لیست واحد می‌رسد/ به نمایندگان انقلابی در تراز مدرس‌ نیاز داریم

به گزارش تسنیم، در راستای تشکیل مجامع مختلف احزاب، بانوان، اقشار و... اولین مجمع نخبگان و معتمدین بانوان برای رای گیری مرحله اول جهت راهیابی 20 نفر از 30 کاندیدا به نظرسنجی‌ها و سپس رای گیری در مجامع دوم و سوم شورا برای تشکیل لیست واحد ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور حدود 500 بانوی نخبه و معتمد در مسجد میرداماد تشکیل یافت.

مجمع احزاب جبهه انقلاب هم تشکیل شده و رای گیری از بیش از 300 نماینده احزاب و تشکل ها صورت گرفت و نتایج آن با سایر مجامع پس از شمارش آرای معتمدین و نخبگان، 20 نفر راه یافته به نظرسنجی ها مشخص می شود.

مجمع اقشار هم عصر امروز با حضور نزدیک به 500 نفر از نمایندگان اقشار مختلف از دانشگاهی تا بازاری آرای خود را در مجمع اقشار به لیست کاندیداهای اعلام آمادگی کرده خواهند نوشت.

بر اساس این گزارش، سازوکار تشکیل لیست ائتلافی این دوره از انتخابات مجلس با ترکیب آرای مجامع نخبگان و معتمدین و نظرسنجی‌های علمی خواهد بود و کاملا مردمی انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/111/ش

R7887/P/S6,47/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۶۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد

جبهه ایران اسلامی کاندیداهای خود برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، اسامی کاندیداهای مورد حمایت این تشکل سیاسی که با شعار «مجلس رفاه ملی» منتشرشده به شرح زیر است:
۱. سیدنظام الدین موسوی

۲. احمد نادری

۳. ابولفضل ظهره‌وند

۴. پیمان فلسفی ۵

. سمیه گل‌پور چمرکوهی

۶. عطاء بهرامی

۷. ابراهیم عزیزی ۸

. محمدحسین حسین‌زاده بحرینی

۹. محمد سراج

۱۰. علی‌اصغر پورمحمدی

۱۱. مجتبی زارعی

۱۲. صالح اسکندری

۱۳. مجتبی رحماندوست

۱۴. ابوالقاسم جراره

۱۵. زینب قیصری

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • درگیری در حزب حسین الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • درگیری در حزب الله کرم چند روز مانده به انتخابات مرحله دوم /لیست جدید منتشر شد /برخی کاندیداهای حاضر در لیست مشترک با امنا شائبه تخلف مالی دارند
  • اعتراض برخی از اعضای رزما به ائتلاف با امنا
  • فهرست انتخاباتی «جبهه ایران اسلامی» اعلام شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • مجامع بین‌المللی برای توقف سرکوب دانشجویان آمریکایی ورود کنند
  • ذکی زاده: امنا مخالف دیکته شدن ریاست مجلس از سوی جریانات بیرونی است/ همه نمایندگان باید در اداره مجلس نقش داشته باشند