Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-عاملان راه‌اندازی سالن تتو مختلط در غرب تهران با همکاری دادسرای جرائم امنیت اخلاقی و پلیس امنیت اخلاقی تهران شناسایی و دستگیر شدند.

دادسرای جرائم امنیت اخلاقی پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر ارائه خدمات تتو به صورت مختلط در بستر سامانه با همکاری پلیس امنیت اخلاقی تهران اقدام به شناسایی و بازداشت عوامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروندان تهرانی می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی منافی عفت عمومی گزارش خود را در بستر فضای مجازی با دادسرای جرائم امنیت اخلاقی درمیان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری: گزارش خطا 0 خواندنی ها و دیدنی های بیشتر عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش دوم استریتوس بازسازی یک افسانه خودرویی با 800 هزار دلار بهترین عکس‌های نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش اول ویتنام هم خودروساز شد دو محصول با ویژگی های جذاب و طراحی ایتالیایی ارزانترین شاسی بلند مرسدس بنز با مدل 2020 معرفی شد تصاویر مجذوب کننده از حشرات در قطره باران بازسازی آرامگاه مولانا رمزگشایی از سبک پوشش رهبر کره شمالی ارسال نظر نام: ایمیل: * نظر: آخرین اخبار دوسالانه سراسری عکس نور به پایان رسید عملکرد بانکی استان تهران در رتبه پانزدهم است عوامل دایرکننده سالن تتو مختلط در غرب تهران بازداشت شدند نوسان جزئی قیمت خودرو در ۱۱ دی آخرین آمار ارسال پیامک‌ در اپراتورها بهترین عملکرد سالانه طلا از سال ۲۰۱۰ تاکنون دستاوردهای اقتصادی ایران در سال ۲۰۱۹ برای انتصاب باقری کنی لابی کردم تغذیه مناسب در شب امتحان فولاد کشور، نیازمند مقررات زدایی و بازکردن زنجیره قوانین چالش‌های مسی در سال ۲۰۲۰ ترافیک سال نو اسنپ چت را از کار انداخت ایجاد مقطع ارشد رشته طراحی اسباب‌بازی در دانشگاه‌ها عرضه نفتای سبک پالایشگاه آبادان در بورس انرژی گیشه سینما در ایتالیا رشد ۱۴ درصدی را تجربه کرد توصیه مهم محققان برای میزان دریافت «واکسن» پخش فصل جدید «خندوانه» از اسفندماه فغانی: امیدوارم جام جهانی ۲۰۲۲ با یک تیم ایرانی داوری کنم خرید بیمه‌های عمر و زندگی روشی برای سرمایه‌گذاری مطمئن اعلام آخرین تغییرات سهمیه‌های بنزین پرطرفدارترین ها عکس‌های برتر نشنال جئوگرافیک ۲۰۱۹ بخش دوم بازگشت «زلاتان» به میلان پربیینده ترین ها پربحث ترین ها نرخ 26 ارز رسمی صعودی شد + جدول 10 اقتصاد بزرگ در سال ۲۰۱۹کدامند؟ خسارت5.7 میلیارد دلاری به دلیل از رده خارج نکردن خودروهای فرسوده وضع عوارض، صادرات صنایع معدنی را دچار مشکل می کند تعلل در برنامه ریزی اوراسیا، مشکلات اقتصادی را رقم می زند ۱۱۰۰دستگاه خودروی دپو شده در گمرک، بدون ثبت سفارش هستند طرح بیمارستان خاتم قم، به‌عنوان طرح برتر فولادی کشور انتخاب شد ورود مشتري با كد كاربري اختصاصي به سايت فروش ايران خودرو وزیر راه از تداوم پرواز هواپیماهای ایرانی در شرایط تحریم خبر داد هدف گذاری برای ارائه خدمات بانکداری شرکتی به 138 مشتری همکاران بازرسی بیمه مرکزی دیده بان صنعت بیمه به شمار می روند میزان بارندگی‌های کشور به رقم ۸۷.۶ میلیمتر رسید عرضه اینترنتی فرش دست‌باف تاثیر زیادی در فروش بازار خارجی دارد بازدید عضو هیات عامل و مدیران ارشد بانک ایران زمین از شعب استان هرمزگان اقدامات ايران خودرو در حوزه توليد و فروش در ماه‌هاي اخير رضايت‌بخش است دارندگان محصولات ایران خودرو برای سرویس‌های ادواری به نمایندگی‌های مجاز مراجعه کنند روند کاهش نسبت مطالبات غیر جاری بانک کشاورزی در لایحه بودجه ۹۹ معافیت مالیاتی جدیدی پیش‌بینی نشده است پیام قدردانی مدیرعامل بانک کشاورزی از همکاران جشنواره پذیرندگان بانک ایران زمین آغاز شد صفحه نخست بازار سرمایه بانک و بیمه اقتصاد کلان صنعت ، راه و کشاورزی خودرو ، نفت و انرژی سیاسی و اجتماعی علمی و فناوری اطلاعات فرهنگی و هنری پزشکی و سلامت ورزشی فیلم و عکس صنایع و مشاغل تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به ایران اکونومیست می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سامان غنی زاده در این خصوص اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در پارک گوللر باغی ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، موضوع به طور ویژه در دستور کار اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیس، این افراد که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی افزود: هفت متهم اصلی طی یک عملیات منسجم و مقتدرانه پلیس دستگیر و به مقر پلیس هدایت شدند.

سرهنگ غنی زاده ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده با صدور حکم قضائی روانه زندان شدند.

وی به هنجار شکنان هشدار داد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و در این راستا پلیس با افرادی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6090763

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • در جلسه رادان با اعضای جامعه مدرسین چه گذشت؟
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی
  • پلیس در پی دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه