Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@16:09:26 GMT

عالیشاه: به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۲۳۴

عالیشاه: به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم

امید عالیشاه بازیکن پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قرارداد دارم و درصورت مازاد بودن لیست کالدرون به‌صورت قرضی از پرسپولیس به تیم دیگری می‌روم.

امید عالیشاه که پس از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر فوتبال کشور در زادگاهش شهر ساری حضور یافته، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: من به پرسپولیس تعهد دارم و در حال حاضر به قراردادم پایبند هستم و دوست دارم با تیم محبوب پرسپولیس به افتخارات بیشتری دست یابم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اینکه به نظر کالدرون سرمربی پرسپولیس در خصوص ترکیب تیمش احترام می‌گذارد، افزود: هر مربی که سکان تیمی را دست می‌گیرد برای نتیجه‌گیری برنامه، ترکیب و سیستم خاصی اجرا می‌کند و شاید با سیستمی که کالدرون مقابل حریفان دارد، من جزو ۱۱ نفر نباشم.

عالیشاه در ادامه با اشاره به اینکه از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارد، گفت: همان طور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم، در صورت گرفتن بازیکن مازاد به‌صورت قرضی از پرسپولیس جدا می‌شوم و به هواداران محبوب قول می‌دهم با شروع فصل بعد به پرسپولیس خواهم آمد.

کاپیتان  پرسپولیس درباره رقابت تیم‌ها در لیگ امسال خاطرنشان کرد: هم در بالای جدول و در پایین جدول رقابت تیم‌ها حساس و نزدیک است و فکر می‌کنم پرسپولیس همچون چهار سال گذشته مدعی اصلی قهرمانی است و در کنار پرسپولیس چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۵/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: لیگ فوتبال کشور ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس درحالی فردا باید در قائمشهر به مصاف نساجی برود که برای این بازی امید عالیشاه کاپیتان اول خودش را در اختیار ندارد. امید در بازی قبلی مقابل سپاهان اخراج شد و اجازه همراهی تیمش را در بازی فردا ندارد.

اوسمار در بازی با آلومینیوم که عالیشاه محروم بود، از محمد خدابنده‌لو در ترکیب اصلی استفاده کرد. همچنین وحید امیری و سعید صادقی هم دیگر گزینه‌هایی هستند که می توانند به جای امید در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده که انتخاب اوسمار برای بازی فردا وحید امیری ستاره باتجربه پرسپولیس است و وحید جانشین عالیشاه در ترکیب اصلی خواهد شد.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با نساجی
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی
  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس و چالش بزرگ نداشتن دوباره کاپیتان
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود