Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در آئین افتتاح و بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و فرهنگی منطقه ۲ تهران گفت: قبل از هر چیز لازم است که خداوند حال خوشی برای مردم ما فراهم کند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: تهران در صد سال گذشته شادی‌هایی داشت، اما امروز در شرایطی هستیم که سابقه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی با بیان اینکه  در اوایل انقلاب بحران‌هایی مانند جنگ و اختلاف و ترور در کشور را تجربه کردیم، گفت: در شرایط فعلی که با بحران‌های همزادی مانند رکود و بیکاری مواجه هستیم، ناهنجاری‌ها افزایش یافته است.

او بیان کرد: امیدوارم ما منتخبان به مسئولیت خود عمل کنیم تا دوباره شادی به زندگی مردم بازگردد، اما باید گفت شرایط سختی است و نباید نا امید شد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: شهرداران مناطق و شورایان محله‌ها در پیکان مسئولیت برای رسیدن به این هدف هستند تا مشکلات محله‌ها برطرف شود.

هاشمی ادامه داد: مردم زمانی شاد می‌شوند که وضع شهرشان مناسب باشد و اگر ما بتوانیم در این شرایط فضا را مناسب کنیم، کار مهمی انجام دادیم و باید تلاش کنیم که مشکلات مردم بیشتر نشود و باید همت کنیم تا مردم حس کنند آینده برای آن‌ها روشن است.

او بیان کرد: اگر مردم حس کنند آینده برای آن‌ها روشن است، به سختی این بازه زمانی را تحمل می‌کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: بعد از اولویت‌های درجه ۱ شهروندان، باید به مسائل درجه دوم رسیدگی شود و ما باید درباره حمل و نقل ریلی در منطقه ۲ برنامه ریزی‌ کنیم.

هاشمی ادامه داد: گرچه برای ساخت مترو پول نداریم، اما می‌توانیم با برنامه‌ریزی‌ و تجهیز کارگاه‌ها احداث خط ۱۰ مترو را انجام دهیم.

او بیان کرد: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی اقدام‌های خوبی انجام شده است‌، اما باید همین خدمات توسعه یابد و با هزینه کم در اختیار مردم محروم منطقه قرار گیرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: درباره مشکلات محله فرحزاد پیشتر شورایاران به شورای شهر آمدند و درباره رود دره فرحزاد بحث‌ شد و شهردار تهران باید با مراکز کشوری وارد مذاکره شود و بررسی اوراق مالکیت شهروندان در احداث پروژه‌های شهری در منطقه موجب احقاق حقوق آن‌ها شود.

هاشمی ادامه داد: شهروندان باید بدانند حل بسیاری از مشکلات در حیطه اختیار مدیریت شهری نیست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر احداث پروژه های شهری احداث مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی بعد از ظهر یکشنبه در دیدارهای جداگانه با اعضای شورای اسلامی شهر دیلم و امام حسن به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شوراها، وجود تعامل و همدلی در میان اعضای شورا را اولین اصل تشکیل شورای موفق ذکر کرد.

وی اظهار داشت: دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار دیلم ضمن تبریک روز شوراها به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهرهای دیلم و امام حسن افزود: ما به عنوان خادمین مردم در مجموعه دولت امیدواریم با همفکری و تعامل بیشتر با شوراها و شهرداری بتوانیم خدمات قابل قبولی در شهرستان انجام دهیم تا پاسخگوی توقعات به حق مردم باشیم.

در ادامه این نشست‌ها هر یک از اعضای شورا به بیان مطالبی در خصوص مشکلات و ارائه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 6091228

دیگر خبرها

  • اجرای عدالت در عرصه های مختلف لازمه حکومتی دینی است
  • تعامل و همدلی بین اعضا اولین اصل تشکیل شورای موفق است
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • رئیس شورای شهر: سال آینده نمایشگاه کتاب به «شهر آفتاب» منتقل می‌شود
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری
  • بررسی عملکرد دستگاه‌های حاکمیتی در ارائه اطلاعات مورد نیاز پایگاه داده اعتباری در کمیسیون اصل۹۰