Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-26@21:02:49 GMT

امشب آرسنال به فرگوسن کادوی تولد می‌دهد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۷۶۷۸

امشب آرسنال به فرگوسن کادوی تولد می‌دهد

همشهری آنلاین- در دوران بی‌فوتبالی تعطیلات کوتاه‌مدت زمستانی فوتبال اروپا خدا را شکر که هنوز لیگ برتر انگلیس تعطیل نشده و ما می‌توانیم ببینیم تیم‌ها در ظرف ۴۸ساعت یا کمی کمتر و بیشتر برای سرگرمی ما مجبورند بزنند توی سر و کله همدیگر.

امروز و فردا هفته۲۱ برگزار می‌شود که اگر رویارویی آنچلوتی با گواردیولا در دیدار من‌سیتی با اورتون را خیلی مهم در نظر نگیریم، گل بازی‌های این هفته بین آرسنال و منچستریونایتد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آرسنال با آمدن آرتتا هم اوضاع بهتر نشده. توپچی‌ها در حالی که نیمه اول بازی با چلسی را عالی کار کردند، در نیمه دوم وا دادند و از تیمی با سبک آرسن ونگر به تیمی با تاکتیک‌های دفاعی مورینیو تبدیل شدند که در نهایت روی اشتباهات داور و سوتی برند لنو که هفتمین اشتباه منجر به گلش را تجربه می‌کرد، باختند.

چهار باخت خانگی پیاپی چیزی نیست که کسی آن را به یاد داشته باشد، دست‌کم نه از سال۱۹۵۹ به این‌طرف. آرتتا در نقل‌وانتقالات ژانویه دنبال جذب مدافعانی از بوندسلیگاست. ژاکا اصرار دارد قرضی به هرتابرلین برود. پیشکسوتان و هواداران بی‌صبرانه منتظر فروش موستافی هستند. اوبامیانگ ساز جدایی کوک کرده و حاضر نیست در فصل آِینده در تیمی بازی کند که در اروپا حضور ندارد.

رئال و بارسا از جمله تیم‌های خواهان مهاجم گابنی هستند. بیرین، مارتینلی، سبایوس و هولدینگ مصدوم‌اند و ژاکا بیمار است. منچستریونایتد اوضاع بهتری دارد. پس از آن‌که مینو رایولای دندان‌گرد اجازه نداد هالند به اولدترافورد برود و او را در ازای پورسانت ۱۵میلیون یورویی به دورتموند فرستاد، حالا سولشر دنبال انتقال ۱۱۰میلیونی سانچو از دورتموند است. مارکوس روخو اخیرا عکسی از خودش با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن منتشر کرده که این به معنای جدایی‌اش در ژانویه است. دخه‌آ انگار مصدوم است. توانزبه، اشلی یانگ، مک‌تامینی و پوگبا هم مصدوم‌اند. البته پوگبا شاید بازی کند.

دیروز فرگوسن ۷۸ساله شد. مثلث هجومی من‌یونایتد شامل رشفورد، مارسیال و گرینوود با ۳۴گل زده آمار بهتری از مثلث رویایی لیورپول یعنی صلاح و فیرمینو و مانه به ثمر رسانده. در ۵۵رویارویی قبلی در لیگ برتر آمار بردهای من‌یونایتد (۲۴) بهتر از حریف (۱۴) است و آرسنال در اولدترافورد فقط سه بار برنده بوده. بازی رفت ۱-۱ شد و فصل قبل آرسنال یک بازی را ۰-۲ برد و یکی را ۲-۲ مساوی کرد. شاید امشب فرگوسن یک کادوی تولد خوب از بازیکنان تیم محبوبش بگیرد.
چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸
برایتون  -  چلسی  ۱۶:۰۰
برنلی  -  استون ویلا  ۱۶:۰۰
نیوکسل  -  لسترسیتی  ۱۸:۳۰
ساوتهمپتون  -  تاتنهام  ۱۸:۳۰
واتفورد  -  ولورهمپتون  ۱۸:۳۰
وستهام  -  بورنموث  ۲۱:۰۰
نوریچ  -  کریستال پالاس  ۲۱:۰۰
منچسترسیتی  -  اورتون  ۲۱:۰۰
آرسنال  -  منچستریونایتد  ۲۳:۳۰
پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸
لیورپول  -  شفیلد یونایتد  ۲۳:۳۰

کد خبر 474730

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۷۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب با شکست ۲-۰ مقابل اورتون از کورس قهرمانی لیگ برتر دور شد. ابتدا در نیمه اول جرد برنتویت و سپس در نیمه دوم دومینیک کالورت لوین برای تیم شان دایش گلزنی کردند و اورتون را به سه امتیاز رساندند. یورگن کلوپ که در آستانه تجربه یک ناکامی دیگر است در پایان دیدار در مورد شرایط تیمش با خبرنگاران صحبت کرد.

شکست غیرمنتظره امشب؟
من بسیار ناامید هستم. اجازه دادیم اتفاقات زیادی بیفتد و بازی تبدیل به بازی مدنظر اورتون شد. دو گل از ضربات ایستگاهی. اورتون روی ضربات ایستگاهی واقعا قوی است. این را می‌دانستیم ولی به آنها اجازه دادیم از این راه به ما ضربه بزنند.

گل دوم؟
آنها گل دوم را با کاری که در تمام فصل انجام دادند به ثمر رساندند. ما دقیقا می‌دانستیم که توپ به کجا می‌رود اما دفاع نکردیم. آنها ضربه آزاد پشت ضربه آزاد به دست می‌آوردند. ما توپ را در اختیار داشتیم اما آنها ضربه آزاد به‌دست می‌آوردند. این بخشی از داستان امشب است. ما به اندازه کافی خوب نبودیم.

یک باخت دیگر؟
بعد از بازی فولام کمی جو تیم بهتر شده بود اما دوباره با این بازی خراب شد. دو مهاجم‌مان را در این بازی نداشتیم که می‌شود گفت یکی از عوامل تاثیرگذار در باخت بود. یکی ژوتا به دلیل مصدومیت و یکی خاکپو که الان خوشبختانه پدر شده است.

دلیل شکست؟
ما تلاش کردیم. در نهایت به اندازه کافی خوب نبودیم. اگر ببرید ۵۰ دلیل دارید، اگر شکست بخورید، فقط یک دلیل و آن هم اینکه به اندازه کافی خوب نبودیم. واقعا همینطور است.

کورس قهرمانی؟
شانس بسیار بسیار کمی داریم. نزدیک به صفر. فقط چند نتیجه افتضاح از منچستر سیتی و آرسنال می‌تواند شانس ما را افزایش دهد. در هر حال ما تمام تلاش‌مان را برای بردن بازی‌های باقیمانده انجام می‌دهیم.

پیام‌تان به هواداران؟
فقط می‌توان برای این نتیجه از هواداران عذرخواهی کرد. وضعیت عجیبی است. باید بهتر بازی می‌کردیم، اما نشد، به همین دلیل باختیم.

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - ۲ شفیلد یونایتد + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی منچستریونایتد ۴ - شفیلد یونایتد ۲
  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • کلوپ: حالا فقط لغزش سیتی و آرسنال ما را قهرمان می‌کند!
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • ستاره آرسنال: با خوش‌شانسی به چلسی گل زدم