Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم باقری شایعات رسانه ها را به کلی تکذیب کرد.

طرفداری- مربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید متاسفانه برخی نوشته‌اند کالدرون و پیروانی با هم دعوا کردند یا درگیری لفظی داشته‌اند ولی چنین موضوعی درست نیست.

به گزارش فارس، کریم باقری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال امید اظهار داشت:

خوشحالم که امروز به دعوت حمید استیلی در تمرین تیم امید حضور دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم از نظر روحی و روانی بازیکنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده کنیم و آنها هم با روحیه مضاعف در مسابقات مقدماتی المپیک شرکت کنند و باعث افتخار برای ایران شوند.

وی در خصوص اینکه خیلی‌ها به این تیم امید ندارند ولی شما می‌گویید آنها می‌توانند در مسابقات موفق شوند، گفت:

ما همیشه باید امیدوار باشیم و نباید بازیکنان تیم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ناامید کنیم. اینکه تیم ملی ما چه مشکلاتی دارد مسئله‌ای درون‌تیمی است ولی ما امیدواریم که آنها در مسابقات پیش رو موفق باشند.

باقری در خصوص اینکه از این تیم خیلی حمایت شده است، افزود:

من هم معتقدم حمایت‌های خوبی از این تیم صورت گرفته و امیدوارم ملی‌پوشان با بازی خوب دل فوتبال‌دوستان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شاد کنند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با اشاره به مشکلات مدیریتی فوتبال کشورمان عنوان کرد:

ما همیشه تیم‌های خوبی در رده امید و بزرگسالان داشتیم، اما مشکلات مدیریتی باعث می‌شد تا ضربه بخوریم. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دعوای مدیریت و مربی و بازیکن همیشه به فوتبال ایران ضربه زده اما نمی‌شود فوتبال ما آن بالا باشد و کشورمان پیشرفت نکند. همه چیز ما به هم می‌آید و وقتی این همه مشکل داریم طبیعتا مشکلات در فوتبال هم به چشم می‌آید. این تیم امید پیش از این یک بازی با تیم ازبکستان انجام داد که همانجا گفتم کار سختی داریم ولی این مسابقات فرق دارد و امیدوار هستم ملی‌پوشان در آنجا موفق شوند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه درگیری کالدرون و افشین پیروانی گفت:

متاسفانه برخی رسانه‌ها نوشته‌اند این دو نفر با هم دعوا کردند یا درگیری لفظی داشته‌اند، ولی خدا وکیلی چنین موضوعی درست نیست. شاید سوءتفاهم وجود داشته باشد که آن هم طبیعی است، اما نقش مدیریت در این موضوع بسیار مهم است و باید هرچه سریع‌تر حل و فصل شود. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

باقری در پاسخ به این سوال که آیا کالدرون به تهران برمی‌گردد یا خیر، گفت:

کالدرون به تعطیلات کریسمس رفته و اجازه بدهید استراحت کند و ان‌شاءالله برمی‌گردد.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود در پرسپولیس جاسوس وجود دارد، گفت:

من که جاسوسی ندیدم، اگر شما می‌شناسید به ما معرفی کنید. همانطور که گفتم این مسائل چیزهایی است که به نقش مدیریت برمی‌گردد.

باقری در خصوص اینکه چرا باشگاه پرسپولیس دچار مشکل مالی شده، گفت:

این مشکلات در فوتبال ایران وجود دارد. الان هم می‌بینید به خاطر تعهداتی که وجود داشته هم استقلال مشکل دارد و هم پرسپولیس.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی قرار است به بازیکنان و شما پول بدهند، افزود:

هر زمان قرار است پول بدهند ما هم جزو دریافتی‌ها خواهیم بود.

مربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای جذب بازیکنان جدید در نیم فصل مشورتی با وی شده است یا خیر، گفت:‌

در این چند ساله که با دایی، برانکو و کالدرون کار می‌کردم آنها با من مشورت می‌کردند. اما این مشورت دلیل بر این نمی‌شود که من هرچه بگویم آنها انجام بدهند و الان هم کالدرون سرمربی است و او تصمیم نهایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌گیرد.

باقری در خصوص اینکه آیا لیست خروج پرسپولیس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تایید می‌کند یا خیر، گفت:

لیست خاصی وجود ندارد. شاید نظرشان هم عوض شود، هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود ماهینی و همتی در لیست خروج پرسپولیس هستند،‌ گفت:

اجازه بدهید باشگاه در مورد این مسائل خودش توضیح خواهد داد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد

 


در حالی که پس از جدایی حمید مطهری از جمع مربیان کادرفنی برخی از رسانه‌ها اعلام کردند قراراست به زودی افشین قطبی کار خود را در کادرفنی تیم ملی آغاز کند، این خبر از سوی مهدی حاج باقر تایید نشد.

در این راستا حاج باقر ضمن اعلام دلخوری افشین قطبی از شایعاتی که برخی رسانه‌ها به آن پرداخته‌اند، تصریح کرد: امیر قلعه‌نویی حسن نیت خود را در خصوص همکاری قطبی در کادرفنی تیم ملی اعلام کرده است و قطبی هم صراحتا ضمن تشکر از این مساله، اعلام کرده است همواره دوست دارد به فوتبال ایران کمک کند، اما این مساله که به تازگی از سوی برخی رسانه‌ها در خصوص اضافه شدن قطبی به کادرفنی تیم ملی برسر زبان‌ها افتاده است، صحت ندارد و در صورت تکرار، به شکل قانونی این مساله را پیگیری می‌کنیم.

وی تاکید کرد: حضور قطبی به کادر فنی به شکلی که این رسانه مطرح نموده، به هیچ وجه مورد تایید قطبی و آقای قلعه‌نویی نیست.

tags # تیم ملی فوتبال ایران ، افشین قطبی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • افشین قطبی شدیدا دلخور و به حضور در تیم ملی واکنش نشان داد
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • رای کمیته استیناف در مورد پرسپولیس: رد اعتراض و تایید حکم قبلی!
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد
  • کنایه تند درویش به سپاهان/چه قدرتی پشت این تیم است؟