Web Analytics Made Easy - Statcounter

عنایت الله رحیمی چهارشنبه ١١ دی در آیین گرامیداشت همسران شهدا بیان کرد: خانواده های شهدا به عنوان یکی از اقشار مهم جامعه نقش ویژه ای در خنثی کردن تهدیدهای دشمنان دارند. 

استاندار فارس اضافه کرد:همسران و مادران شهدا در شکل گیری راه حق و حقیقت نقش موثری داشته اند و ارزشمندترین سرمایه خود را به اسلام و ایران تقدیم کرده اند که نیازمند تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی اظهار داشت : توسل به حضرت فاطمه(س) و زینب(س) از جمله  نیات مادران و همسران شهدا بود و امروز زمان پاسداشت از این دستاورد عظیم است و ما به  اثرگذاری کلام و پیام شما ایمان داریم.
این جلسه با رونمایی از کتاب وصیت نامه شهدای فارس و تجلیل از همسران شهدای استان فارس همراه بود.

کتاب وصیت نامه شهدا در بردارنده بیش از ١٠٠ وصیت نامه از شهدای فارس است و قرار است وصیت نامه ١۵ هزار شهید فارس در قالب کتاب به رشته تحریر در بیایید. 

برچسب‌ها شهید شهدا استانداری فارس عنایت الله رحیمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهید شهدا استانداری فارس شهید شهدا استانداری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در ادامه کشف پیکر شهدای دفاع مقدس توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکر این شهدای در مناطق عملیاتی از جمله شلمچه، فکه، مهران، خرمشهر و شرهانی و شرق دجله، جزیره مجنون کشف شد.

پس از کشف پیکر شهدا، مراحل شناسایی این پیکرها توسط تیم‌های مرتبط انجام گرفت که هویت برخی از شهدا از طریق آزمایش دی‌ان ای و برخی از طریق کارت شناسایی، پلاک و دیگر مدارکی که همراه شهید بوده، مشخص شده است.

اسامی و تصاویر این شهدای تازه تفحص شده در ادامه می‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان بخش ویژه «کتاب و سینما» جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • احداث سردخانه ۲ هزار تنی در استان خراسان جنوبی
  • هویت ۸ شهید در استان فارس شناسایی شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • انعقاد ۳۱ تفاهم‌نامه داخلی و خارجی بر مبنای توانمندی‌های فارس در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴