Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسیب بقایی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه اشتغال شهرستان اردستان در فرمانداری اظهار داشت: هدف گذاری بنیاد برکت در شهرستان اردستان حدود ۴۰۰ طرح در سال ۹۸ بود که باید انجام می‌گرفت که تا کنون ۵۵۲ نفر در این زمینه سازماندهی و وارد سامانه شده اند که از این تعداد ۲۳۰ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تعداد ۴۰۰ مورد دیگر هم اهلیت سنجی شده اند که منتظر هستند تا وارد سامانه شوند که از این میزان افراد تعداد دو هزار و ۵۰۰ نفر در ۴۵ روستا انجام شده که در مابقی روستاها هم این کار صورت خواهد گرفت.

مجری طرح‌های بنیاد برکت شهرستان اردستان گفت: تا کنون ۴۰ مورد پرونده به ارزش ۱۰ میلیارد ریال واریز تسهیلات داشته ایم که در صنوف مختلف همچون دامداری، مشاغل خدماتی، صنایع دستی و هر شغلی که بازار مناسب داشته از سوی بنیاد برکت حمایت و پرداخت شده که در مرحله اول اولویت با روستاها بوده است.

افرادی که درآمد کمتری دارند در اولویت دریافت تسهیلات هستند

وی ابراز داشت: افرادی که درآمد کمتری دارند در اولویت هستند و افرادی که در رشته‌های فنی فعالیت دارند می‌توانند با درخواست ایجاد شغل از تسهیلات استفاده کنند که در این زمینه تعدادی از پرونده‌ها در بانک‌های عامل روند پرداخت تسهیلاتشان در حال بررسی است.

بقایی بیان داشت: برای افراد دریافت کننده تسهیلات از بنیاد برکت با همکاری فنی حرفه ای یک دوره کار آفرینی فشرده سه روزه برگزار شد تا افراد با روند کسب و کارهای نوین آشنا شوند که در زمینه‌های دامداری دوره‌هایی ویژه ای در قالب طرح آفتاب بنیاد برکت با هماهنگی فنی حرفه ای و جهاد کشاورزی برگزار شده است.

مجری طرح‌های بنیاد برکت شهرستان اردستان با بیان اینکه گلخانه‌های کوچک مقیاسی وجود دارد که در صورت تهیه لیست درخواست کنندگان، به آنان تسهیلات پرداخت خواهد شد افزود: تسهیلات به مشاغلی که بتوانند زنجیره ارزش و زنجیره تولید بنیاد برکت را تکمیل کنند پرداخت می‌شود.

وی تصریح کرد: تسهیلاتی هم برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در نظر گرفته شده که با درخواست‌های خوب موافقت می‌شود و کسانی که در حوزه گردشگری و طرح‌های بوم گردی درخواستی بدهند بررسی خواهد شد.

کد خبر 4813323

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد برکت تسهیلات اشتغالزایی اردستان 9 دی بوشهر ایلام آلودگی هوا قزوین خطبه های نماز جمعه انتخابات مجلس شورای اسلامی بیرجند شیراز شهرکرد گرگان استانداری سمنان صفحه اول روزنامه های استان ها مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد

فرماندار شهرستان اردستان گفت: بعضی از پروژه‌های مسکن در اردستان پس از یک وقفه دو ساله آغاز شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، سید محمدهادی احمدی طباء ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از طرح های مسکن شهرستان اردستان اظهار داشت: بازدید امروز به اتفاق اعضای شورای مسکن شهرستان از طرح های در دست ساخت مسکن در سطح شهرستان اردستان بوده که در این بازدید پنج ساعته مشکلات موجود در حوزه ادارات خدمات رسان در خصوص طرح های مسکن مطرح و با بررسی های صورت گرفته هماهنگی و دستورات لازم صادر شد.

وی افزود: طرح های مورد بازدید امروز از پروژه های مسکن کریمان 220 واحدی اردستان، پروژه کمیته امداد 14 واحدی در زواره، پروژه مسکن کریمان 90 واحدی زواره،  پروژه مسکن کریمان 20 واحدی مهاباد و کمیته امداد چهار واحدی مهاباد و همچنین طرح جوانی جمعیت مهاباد بوده است.

فرماندار شهرستان اردستان گفت: برخی از این طرح ها پس از دو سال وقفه آغاز شده که با پیگیری های انجام شده این طرح ها با سرعت در حال انجام است و ان شاءالله تحویل برخی واحدها از تیرماه آغاز و اکثر طرح ها تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 410 واحد مسکونی ویلایی، دوطبقه و آپارتمانی در سطح شهرستان در قالب طرح های مختلف ساخت مسکن در دست اقدام است ابراز داشت: با آماده سازی زمین های نهضت ملی در شهرهای اردستان و مهاباد، ساخت بیش از 700 واحد ویلایی نیز از تیرماه سال جاری آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/802

 

دیگر خبرها

  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • پروژه مسکن سازی در اردستان پس از ۲ سال آغاز شد
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • چرا بانک‌ها از پرداخت تسهیلات مسکن طفره می‌روند؟/ فرار بانک ها از تله وام مسکن
  • رویش دشت شقایق در اردستان
  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است