Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/تهران جانشین قرارگاه ثارالله سپاه گفت:اگر مردم امام و رهبری را حمایت نکنند، کاری پیش نخواهد رفت چرا که مکتب ناب اسلام بر مردم سالاری تاکید داشته است.

سردار محمد اسماعیل کوثری صبح چهارشنبه 11 دی ماه و همزمان با دهه بصیرت در چهارمین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، فرماندهی انتظامی شرق استان تهران و جمعی از مسئولان شهرستان ورامین برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: بر همه ما تکلیف است که نشان دهیم که باید امیدوار باشیم و می‌توانیم بر همه مشکلات و معضلات فائق بیاییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوثری افزود: انسان‌های نا آگاه و مسئولین دنیا طلب نگذاشتند که امیرالمومنین در صدر اسلامُ حکومتش را ادامه دهد و عدل و عدالت را پیاده نماید و در زمانی که همه دنیا را به سوی مادیات حرکت می‌دادند و با ۲ تفکر غرب و شرق مواجه بودند امام عظیم الشان ما با دست خالی و در سن ۷۷ سالگی جلوی تمام این تفکرات ایستاد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه امام خمینی (ره) تمام این محاسبات دنیایی سیاستمداران که از دید خودشان برجسته دنیا بودند را به هم ریخت، گفت: امام توانست در نهایت گفتمان اسلام ناب محمدی را حاکم کند.
وی بیان کرد: این چنین است که مردم و ملت ایران که با این مکتب بسیار آشنا بودند، هستند و خواهند بود، ان‌شءاالله راه را ادامه خواهند داد و با لبیک گفتن این ملت آن چنان شد که تمام این تفکر مادی که دنیا را بین خودشان تقسیم کرده بودند از هم گسیخته شد.

کوثری اظهار کرد: در آن زمان ایران و پاکستان از آن آمریکا و عراق و هند از آن شوروی سابق و یمن شمال و جنوبی و حتی آلمان شرقی و غربی همه این کشورها تقسیم شده بود اما امام با دست خالی آمد و کلام و شعارش برخاسته از بطن آیات قرآن و کلام ائمه معصومین بود و آن چنان بر آنان تاخت که آنان متحیر شدند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با تاکید بر اینکه قبل از پیروزی انقلاب و زمان پهلوی و قاجار باید مطالعه شود، افزود: بیش از دو برابر و نزدیک به ۳ میلیون مترمربع از وسعت فعلی کشور ما را به بیگانگان داده اند و در این در اثر بی عرضگی و نادیده گرفتن مردم رخ داده است که آخرین مورد موضوع بحرین در سال ۵۱ بود که انگلیس‌ها تصمیم گرفتند که بحرین را از ایران جدا و مستقل کنند و می‌بینیم که ۴۰ سال است باز هم به دنبال این هستند که بتوانند گوشه‌ای از خاک ایران را تصرف کنند اما با توجه به احترامی که امام و رهبری برای مردم قائل هستند، دشمن نتوانسته به مقصد خود برسد.

وی گفت: اگر مردم امام و رهبری را حمایت نکنند کاری پیش نخواهد رفت چرا که مکتب ناب اسلام بر مردم سالاری تاکید داشته است، همانطور که وقتی امام علی(ع) بر مسند کار نشست مردم و کارگزاران وقت به امام بی وفایی کردند و این مسند ۴ سال بیشتر طول نکشید.

کوثری افزود: طبق بیان امام راحل، امت امروز از امت صدر اسلام بهتر هستند و اگر مادر و پدران شهدا فرزندان خود را منع از جبهه می‌کردند نمی‌توانستیم اکنون با افتخار در بین ملت‌ها سربلند باشیم انسان‌ها وملت هایی که خواهان پیشرفت هستند باید فداکاری کنند و قطعاً به پیروزی خواهند رسید.

‌نیروهای جان برکف انقلاب با بصیرت در برابر فتنه مقاومت می کنند

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران هم در این یادواره گفت: نیروی های جان برکف انقلاب با بصیرت‌های فراوان در برابر فتنه مقاومت می کنند و در حفظ این انقلاب تردیدی نمی کنند.

سردار کومرث عزیزی ‌در چهارمین یادواره شهدای فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران بیان کرد: شهدا به ما نیازی ندارد بلکه ما نیازی به این شهدا داریم و از این عزیزان باید مدد بگیریم که با این روحیه انقلابی و جهادی به میدان عمل بیاییم.

وی ادامه داد: فتنه های مختلفی در برابر نظام جمهوری اسلامی بوده است‌، آن چیزی که می تواند ما را در برابر فتنه ها موافق بدارد پیروی از شهدا می باشد. ‌

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران یادآور شد: نیروی های جان برکف انقلاب با بصیرت های فراوان در برابر فتنه مقاومت می کنند و در حفظ این انقلاب تردیدی نمی کنند، اگر ۲۱۳ هزار شهید تقدیم این انقلاب کردیم فقط به خاطر حفظ انقلاب اسلامی بوده است.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: امروزه همه ما باید روحیه شهادت طلبی داشته باشیم‌، امروزه جنگ ما سخت تر شده است‌، دشمنان دیروز با جنگ سخت روبروی ما بودند، امروزه دشمنان با جنگ های نرم و روانی به میدان آمده‌اند.

فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران در پایان سخنان خود اظهار کرد: اگر امروزه خانواده شهدا پای کار نباشند حتما ما هم دچار مشکلاتی می شویم‌، خانواده شهدا چندین قدم از ما جلوتر هستند.

انتهای پیام

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه

قباد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای توسعه متوازن تجهیزات پزشکی در مجتمع بیمارستانی امام رضا(ع) و با پیگیری‌های صورت گرفته، پس از ماه‌ها تلاش بی وقفه ، دستگاه MRI نسل جدید در این مرکز راه اندازی و اولین MRI (به صورت آزمایشی) انجام شد.

وی افزود: این دستگاه از سری محصولات تولیدی کمپانی فیلیپس، مدل ۵۳۰۰ بوده و از وجوه تمایز آن نسبت به سایر دستگاه‌های مشابه موجود، عدم نیاز به تزریق متناوب هلیم می‌باشد که این امر از جنبه‌های اقتصادی و عملکردی بسیار حائز اهمیت است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: ارزش تقریبی روز این دستگاه نزدیک به ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد می‌شود.

وی افزود: امید است با بهره برداری از این دستگاه شاهد توقف اعزام بیمار به خارج از بیمارستان برای انجام تصویربرداری بر مبنای MRI باشیم و تا حدودی رفاه نسبی برای همشهریان عزیز به همراه داشته باشد.

محمدی همچنین خبر داد: با پیگیری‌های بی وقفه مسئولان دانشگاه، یک دستگاه MRI یک و نیم تسلا از سری محصولات تولیدی کمپانی زیمنس در بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان اسلام آباد غرب راه اندازی شده است و ارزش تقریبی روز این دستگاه ۵۰۰ میلیارد ریال می‌باشد.

وی گفت: با نصب و راه‌اندازی این دستگاه در اسلام آباد غرب علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی، مردم غرب استان از مراجعه به مرکز استان بی نیاز خواهند شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیان کرد: با راه اندازی این دو دستگاه، تعداد دستگاه‌های MRI استان جهت ارائه خدمات لازم به بیماران به ۵ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6089011

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • آیا می شناسیدش؟
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور