Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@21:20:20 GMT

بازار خودرو شرق تبریز بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۲۹۷۳۹

بازار خودرو شرق تبریز بهره‌برداری شد

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز روز چهارشنبه در مراسم بهره برداری از این بازار گفت: این بازار در راستای پاسخگویی به نیاز شهروندان شرق تبریز و شهرهای حومه با گنجایش ۵۰۰ خودرو در ۲ سالن سرپوشیده اجرا شده است.

ابراهیم محمدی، افزود: در این بازار خدمات مختلف کارشناسی فنی، تست رنگ، تشخیص هویت، ثبت قولنامه، تعمیرگاه خودرو و خدمات رفاهی و رستوران به خریداران و فروشندگان خودرو ارایه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با راه اندازی این بازار از میزان سفرهای غیرضروری درون شهری کاسته می شود و در صورت راه اندازی بخش شماره گذاری خودرو در این بازار تمام مراحل مربوط به خرید و فروش در این مکان انجام می شود.

سخنگوی شورای اسلامی تبریز نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری برای توسعه فضای سبز و کاهش آلودگی هوای این شهر گفت: در این راستا احداث ۴۰ پارک تعریف شده که از این تعداد حدود ۲۲ پارک احداث و به بهره برداری رسیده است.

کریم صادق زاده، افزود: برای اولین بار در این شهر و در این دوره کاربری مسکونی خریداری و به فضای سبز تبدیل شده است و پروژه های مختلفی برای توسعه فضای سبز طراحی و اجرا می شود.

وی با تاکید بر انتقال مشاغل مزاحم به خارج از شهر، اظهار داشت: راه اندازی این بازار موجب حذف واسطه ها و برقراری ارتباط رودرو بین خریدار و فروشنده شده و در کاهش قیمت خودروها و ترددهای غیرضروری به داخل شهر نقش به سزایی ایفا می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تبریز نیز در این مراسم با بیان اینکه نگاه این شهرداری اجرای طرح های اساسی شهری است، گفت: با توجه به اینکه مردم از آلودگی هوا گلایه می کنند این موضوع به دغدغه مدیران شهری و شورا شهر تبدیل شده است و در این راستا پروژه های اساسی طراحی و اجرا می شود.

محمدرضا قربانیان، با اشاره به اینکه فضای سبز به عنوان شش های شهری محسوب می شود، افزود: اجرای این پروژه موجب رفع آلودگی شهری و کاهش ترددهای غیرضروری می شود.

این بازار در کیلومتر ۹ جاده تهران نرسیده به پلیس راه تبریز - میانه واقع است.

برچسب‌ها بازارچه آذربایجان شرقی تبریز صنعت خودرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بازارچه آذربایجان شرقی تبریز صنعت خودرو بازارچه آذربایجان شرقی تبریز صنعت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باحضور محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی در زمینی به مساحت ۱۰۰هزارمتر مربع وبا زیر بنا ۴۲۰۰متر مربع به بهره برداری رسید.

این درمانگاه با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰میلیارد تومان راه اندازی ومورد بهره برداری قرار گرفته است.

 موسسه خیریه ولی عصر از سوی خیّر مرحوم حاج محمد علی رحیمیان ساخته شده است.

درمانگاه دارای چاه عمیق آب شُرب وفضای سبز، منزل پزشک وپرستار، مهمانسرا، مسجد وداروخانه می باشد.

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • بهره‌برداری از فاز نخست خط ۲ متروی اصفهان در اولویت است/بازار «زرین» گذشته را روایت می‌کند
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری