Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: به منظور فراهم آوردن فرصت برای داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور مهلت مجدد ثبت نام در بهمن ماه ۹۸ برای ویرایش و ثبت نام مجدد آزمون درنظر گرفته شد.

وی افزود: برای آن دسته از داوطلبانی که در مهلت مقرر ۱۶ تا ۲۸ آذر ۹۸ نسبت به ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور اقدام نکرده اند ترتیبی اتحاذ شده است که از روز دوشنبه ۱۴ بهمن تا روز چهارشنبه ۱۶ بهمن بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: در مرحله اول ثبت نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب ثبت نام کردند که از این ۲۴۹ هزار و ۴۰۴ نفر زن و ۲۳۱ هزار و ۶۷۳ نفر مرد هستند.

وی افزود: از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب، تعداد ۳۲ هزار و ۶۳۲ داوطلب نیز علاقمندی خود را به شرکت در کدرشته دوم اعلام کرده اند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۲۲ نفر زن و ۱۷ هزار و ۹۱۲ نفر مرد هستند.

توکلی یادآور شد: همچنین از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلبی که در این دوره از آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند تعداد ۱۵۸ هزار و ۵۷۱ نفر علاقمندی خود را برای شرکت در کدرشته های دانشگاه پیام نور و موسسات غیر انتفاعی اعلام کرده اند که از این تعداد، ۸۲ هزار و ۱۸۰ نفر زن و ۷۶ هزار و ۳۹۱ نفر مرد هستند.

وی اظهار داشت: همچنین از تعداد ۴۸۱ هزار و ۷۷ داوطلب که در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند تعداد ۱ هزار و ۷۷۱ داوطلب در بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت نام کرده اند.

به گزارش مهر، آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ فروردین ماه ۹۹ در ۶ گروه آموزشی و برای ۱۴۱ کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام نور، دانشگاه آزاد، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار می‌شود.

کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۹ در روزهای ۲۵ تا ۲۷ فروردین ماه سال ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

کد خبر 4813472

منبع: مهر

کلیدواژه: آزمون کارشناسی ارشد سازمان سنجش حسین توکلی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه های ایران دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه ها دانشگاه های علوم پزشکی منصور غلامی مرکز سنجش آموزش پزشکی دانشجویان آزمون دستیاری آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی شورای عالی انقلاب فرهنگی وزارت بهداشت محمد مهدی طهرانچی دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۲۹۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در استان مرکزی با اشاره به برگزاری آزمون نوبت اول آزمون سراسری رشته علوم تجربی در استان گفت: از مجموع هجده هزار و ۴۴۳ نفر که در استان مرکزی در آزمون سراسری شرکت کردند هشت هزار و ۱۲۰ نفر از این تعداد داوطلبان رشته علوم تجربی هستنند که حدود ۴۴ درصد کل شرکت کنندگان استان  تشکیل می‌دهند.
خدایی افزود: در شهرستان اراک چهار هزار و ۸۱۰ نفر برای آزمون علوم تجربی شرکت کردند که از این تعداد شرکت کنندگان دو هزار و ۹۵۵ نفر خانم و هزار و ۸۵۵ نفر هم خانم‌ها هستنند.
او ادامه داد: نیمه دوم مرداد ماه نتیجه اولیه این آزمون اعلام خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری هم در تیر ماه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تمدید مجدد مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌ متمرکز ۱۴۰۳
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • برگزاری مجدد کنکور سراسری در مناطق سیل‌زده زیرکوه
  • (عکس) کنکور 1403 در بجنورد
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • رقابت ۴۵۰۳۰ داوطلب کرمانی در کنکور سراسری
  • غیبت ۱۳۷ کنکوری در مناطق سیل‌زده شهرستان زیرکوه/ علاوه بر فرصت مجدد آیا سهمیه‌ای به داوطلبان اختصاص داده می‌شود؟ +فیلم
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • افزایش تعداد داوطلبان پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی