Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نخستین همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه سلامت در سالن همایش های بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) برگزار شد. تاریخ انتشار: 13:50 - 11 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۲۳۳۰

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)، نخستین همایش سبک زندگی اسلامی ایرانی در حوزه سلامت صبح امروز چهارشنبه ۱۱دی ماه با حضور حسن عباسی، جمعی از اساتید دانشگاه های علوم پزشکی و حوزه های علمیه در سالن همایش های بیمارستان بقیه‌الله الاعظم(عج) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر منطق نظام سلامت از درمان به پیشگیری در گام دوم انقلاب، فعالیت جسمانی و سبک زندگی سالم، بهداشت و روان و حفظ محیط زیست از منظر آموزه های اسلامی، مقایسه الگوهای تغذیه سالم، اصول حفظ و ارتقا سلامت در طب سنتی، مولفه‌ها و آسیب شناسی نظام سلامت، نگرش پیشگیرانه به سلامت، معرفی نظام‌های آموزشی و ساختارهای سبک زندگی اسلامی و مقایسه نظام سلامت اسلامی با دیگر نظام‌های سلامت از جمله عناوین مورد بحث و بررسی در این همایش بود.

بیشتر بخوانید:

فرمانده کل سپاه: دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله باید در تراز برترین دانشگاه‌های جهان باشد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن عباسی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین کنگره ملی ایران شناسی ایران پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت توسط انجمن ایران شناسی در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی، زبان‌ها و گویش‌های ایرانی، متون ادب فارسی، جغرافیا و تاریخ ایران، فرهنگ و هویت ایرانی، مطالعات اجتماعی، محیط زیست، باستان‌شناسی، هنر و معماری و ادبیات تطبیقی، محورهای این کنگره خواهد بود.

بیش از ۸۰ مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات پذیرفته‌شده در این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا نمایه خواهد شد.

این‌کنگره با حضور محمود جعفری دهقی به عنوان دبیر علمی و محمدعلی عزت زاده به عنوان دبیر اجرایی از ساعت ۹ تا ۱۹ توسط انجمن ایران شناسی برگزار می‌شود.

کد خبر 6096394 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • اجلاسیه معماری و شهرسازی در شاهرود برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد