Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با ابراز خرسندی از افتتاح پروژه‌های مهم فرودگاه اردبیل توسط رئیس‌جمهور تأکید کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌ها تا 30 سال دیگر نیازی به انجام اقدام عمده‌ای در حوزه زیرساخت‌های ترمینالی و فرودگاهی نداریم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، سیاوش امیرمکری، امروز (11 دی) پس از افتتاح پروژه‌های فرودگاه اردبیل در سخنرانی عنوان کرد: ترمینال فرودگاه اردبیل، زیباترین ترمینال فرودگاهی کشور است که با ایجاد فضای 8100 مترمربعی ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر آن چهار برابر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: امیدواریم با افتتاح پروژه‌های این فرودگاه و نیز پایان طرح بهسازی باند قدیم، زیرساخت‌های خدماتی و فرودگاهی و سطوح پروازی فرودگاه اردبیل تکمیل شود.

بر اساس گفته مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران؛ تا 30 سال دیگر نیازی به انجام کاری عمده در حوزه زیرساخت‌های ترمینالی و فرودگاهی اردبیل نداریم که قابل‌تحسین است.

امیرمکری در عین حال بر ضرورت تلاش هرچه بیشتر برای بالنده‌تر شدن فرودگاه اردبیل تأکید کرد و افزود: خوشحالم که شاهد روابط نزدیک و هم‌افزایی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران هستیم. با وجود کمبودهایی مانند محدود بودن فضا و امکانات، فرودگاه اردبیل دارای زیرساخت‌های مطلوبی است که امیدواریم ارتقا یابد.

وی همچنین عنوان کرد: در دیدار با استاندار اردبیل بر ضرورت ترغیب شرکت‌های هواپیمایی مختلف به برقراری پرواز در این فرودگاه تأکید شده که امیدواریم با پیگیری مقام‌های استانی و استقبال اهالی اردبیل از سفرهای هوایی شاهد ارتقای صنعت حمل‌ونقل هوایی در این استان باشیم.

امیرمکری همچنین اظهار امیدواری کرد که سال آینده با بهره‌برداری از باند قدیم فرودگاه اردبیل شاهد برقراری پروازهای حج تمتع در این فرودگاه باشیم.

همچنین در این نشست، سید فخرالدین هاشمی، مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل در سخنانی از دریافت سند مالکیت تمام اراضی فرودگاه اردبیل به عنوان اقدامی افتخارآمیز و هدیه‌ای از سوی این اداره کل به صنعت هوایی کشور یاد کرد و گفت: توفیق‌های حاصل شده نتیجه همدلی و همکاری کارکنان و مدیریت اداره کل فرودگاه‌های اردبیل و حمایت‌های مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بوده است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از پروژه بهسازی باند قدیم فرودگاه اردبیل توسط وزیر راه و شهرسازی باشیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: فرودگاه اردبيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!

 فرانسه امنیت مرزی فرودگاه‌های پاریس را پیش از بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ افزایش خواهد داد.

به گزارش تسنیم، مقامات فرانسوی تصمیم گرفته‌اند تعداد مرزبانان فرودگاه ها را تا 1900 نفر افزایش دهند و همچنین اقداماتی علیه رانندگان غیر قانونی که بدون سفارش قبلی از طریق اپلیکیشن، مسافران را مستقیماً از فرودگاه می‌برند، انجام دهند.

آملی اودیا کاسترا، وزیر ورزش فرانسه با تایید این موضوع گفت: در هفته‌های اخیر دستگیری‌ها و بازرسی‌های اضافی رشد داشته است. تجربه فرودگاه اولین و آخرین خاطره‌ای خواهد بود که ورزشکاران، رسانه‌ها از سراسر جهان و بازدیدکنندگان متعدد آن را با خود خواهند برد. همچنین برنامه‌هایی برای بسته شدن حریم هوایی پاریس به مدت شش ساعت در مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 داریم.

18 هزار سرباز فرانسوی در طول بازی‌ها در پاریس مستقر می‌شوند که 3 هزار نفر از آنها به نظارت هوایی اختصاص خواهند داشت. این تعداد علاوه بر 35 هزار افسر پلیس مدنظر قبلی است.

المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024  (5 تا 21 مرداد سال جاری) برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • افتتاح فرودگاه بین المللی کربلا در اوایل سال آینده میلادی
  • اجرای پروژه توسعه زیرساختی پارکینگ باران در مجتمع گردشگری صفه
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!