Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور با اشاره به حماسه آفرینی زنان و مردان در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی گفت: این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها به‌عنوان بخشی از فرهنگ ملت ایران به جهان معرفی شود. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، فریبا نصرتی پورکیایی ظهر امروز در نخستین اجلاسیه 22 زن شهید و زنان ایثارگر استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به جان‌فشانی زنان در عرصه‌های گوناگون پرداخت و اظهار داشت: یادواره زنان شهید استان بوشهر در حالی برگزار می‌شود که زنان ایثارگر استان بوشهر در فداکاری 2 هزار شهید این استان شریک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رشادت‌های مردان و زنان استان بوشهر در عرصه‌های گوناگون  را ستودنی دانست و بیان کرد: آیندگان، پژوهشگران و مردم شناسان بعدها بر اساس این مستندها و مدارک درباره تاریخ این سرزمین قضاوت خواهند کرد.

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور با تاکید بر ثبت و ضبط فرهنگ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی افزود: این رشادت‌ها و ایثارگری‌ها به عنوان بخشی از فرهنگ ملت ایران به جهان معرفی و گسترش داده شود.

نصرتی پورکیایی با تاکید بر تحقیق و پژوهش در زمینه رشادت و زندگانی ایثارگران تصریح کرد: تحقیق و تفحص در باره زندگی شهیدان به‌ویژه زنان شهیده برای انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان و آیندگان و سایر نقاط جهان ضروری است.

وی با قدردانی از تلاش برای معرفی ایثار و فداکاری شهیدان  به جامعه خاطرنشان کرد: اطلاعات ایثارگری‌های شهیدان نشات گرفته از تلاش پژوهشی و پردازش علمی بخشی از پژوهشگران این سرزمین است.

رئیس بسیج جامعه زنان در بوشهر: زنان شهیده الگوی جوامع بشری هستند حماسه زنان استان بوشهر در برابر استعمارگران به عنوان روز مبارزات ضد استعماری زنان ایران ثبت شود فرمانده سپاه استان بوشهر: حماسه‌ زنان استان بوشهر در قالب‌های مختلف برای نسل‌های آینده روایت شود

مشاور امور بانوان و خانواده وزیر کشور  با تاکید بر توجه به پایان نامه‌های دانشجویان در وصف ایثار و شهادت افزود: در کنار برگزاری نشست‌ها و یادواره‌های شهیدان موظف هستیم  فرهنگ ایثار و شهادت زنان را در قالب پایان‌نامه‌های دانشجویان به فضای دانشگاهی سوق داده شود.

نصرتی پورکیایی ترویج فرهنگ  ایثار و شهادت را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: هر چند فعالیت‌هایی در این عرصه در حال انجام است  ولی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت این سرزمین به خارج از مرزها باید در بخش ترجمه نیز گام برداشت.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  محمدرضا اکبری مشاور علمی و فناوری استاندار و راهبر زنجیره‌های ارزش استان گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ امسال با یک تفاوتی برگزار شده که وزارت کشور در بحث اقتصادی تحت عنوان زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان، یک سالن اختصاصی برای معرفی ظرفیت‌های توسعه محصولات و زنجیره‌های با ارزش هر استان ایجاد کرده است.
محمد رضا اکبری گفت: در این نمایشگاه ۳۱ استان و هر استان با دو محصول از زنجیره‌های اولویت‌دار اصلی با زنجیره‌ای از تامین مواد اولیه تا بازاریابی و کسب و کار به نمایش گذاشته شده است.
مشاور استاندار تصریح کرد: یکی از اهداف این نمایشگاه هم افزایی و برقراری ارتباط بین سایر استان‌ها با یکدیگر و بهره‌مندی از ظرفیت‌های صادراتی بازرگانان داخلی و خارجی که در نمایشگاه حضور پیدا کرده‌اند، است.
وی افزود:در این نمایشگاه  شاهد بازدید برخی از وزرا، مدیران و دولت مردان موثر اقتصادی و توسعه زنجیره‌های ارزشی راهبردی از غرفه استان سیستان و بلوچستان بودیم.

اکبری تاکید کرد: دراثنای برگزاری نمایشگاه مذاکراتی در حوزه تجارت بین‌الملل با تولید کنندگان و توزیع کنندگان زنجیره‌های ارزشی راهبردی بین استان‌ها و کشور‌های مختلف انجام شد.
مشاور استاندار سیستان و بلوچستان گفت: کشور‌های متعددی از جمله، افغانستان، پاکستان، چین وهند در این نمایشگاه حضور داشته اند.
وی در ادامه گفت: آگاهی از ظرفیت‌های استان‌های مختلف فرصت بسیار خوبی به ویژه برای استان سیستان و بلوچستان است که نوید بخش تحولات مثبت در عرصه‌های تولید و صادرات خواهد بود.

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • هشدار مشاور قالیباف در واکنش به گشت ارشاد: «وقوع واقعه برنامه ریزی شده کف خیابان»
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • معرفی ظرفیت‌های تولیدی وصادراتی سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد