Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@20:24:34 GMT

بانک‌ها روند پرداخت وام ازدواج را تسهیل کنند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۰۶۷۶

بانک‌ها روند پرداخت وام ازدواج را تسهیل کنند

معاون سیاسی،اجتماعی فرماندار ملایر گفت: بانک‌ها در پرداخت وام ازدواج روند را تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سعید کتابی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) با اشاره به وضعیت ملایر در خصوص فعالیت‌های موسسات و ادارات این شهرستان در پیگیری و رفع مشکلات جوانان در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اظهار کرد: شهرستان ملایر در استان و کشور در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ملایر کمترین مشکلات را با توجه به پیگیری‌های مستمر و اجرای دستورالعمل‌ها توسط مسوولان و روسای سازمان‌ها و ادارات آن دارد که خود نشانه عزم جدی مسوولان برای رفع مشکلات موجود در سد راه جوانان است.

معاون فرماندار ملایر از روسای بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج و اشتغالزایی خواست با پیگیری‌های مستمر خود و رعایت قوانین از سوی بانک مرکزی راهکارهایی را برای تسهیل در پرداخت وام ازدواج و موسسین سازمان‌های اشتغالزا و کارآفرین این شهرستان ارائه دهند.

وی ضمن تقدیر از خدمات مدیریت بهداشت و درمان شهرستان ملایر با اشاره به رفاه و سلامت جوانان گفت: اصول 29 و 43 قانون اساسی کشور تاکید بر برنامه‌ریزی سلامت برای آحاد جامعه به ویژه جوانان در دستگاه‌های دولتی دارد که از این رو از مسوولان و روسای ادارات شهرستان و بخش‌های تابعه انتظار می‌رود تا با برگزاری برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی و کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی برای جوانان  از هیچ تلاشی مضایقه نکنند.

کتابی تصریح کرد: نیاز است مسوولان بخش‌های مختلف همکاری کامل و مستمری را با اداره ورزش و جوانان در برگزای جشنواره‌ها، همایش‌ها و... داشته باشند تا در آینده شاهد پویایی و شادابی آحاد مردم ورزش‌دوست این شهرستان و جوانان آن باشیم.

وی اجرای مصوبات جلسه، ارائه گزارش دقیق بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج و اشتغال به اداره ورزش و جوانان و همکاری کامل ادارات و سازمان‌های این شهرستان را با سازمان‌های مردم‌نهاد دارای مجوز خواستار شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر نیز گفت: خدا را شاکرم در جمع عزیزانی هستم که برای رفع مشکلات و مسائل پیش روی جوانان از هیچ تلاشی مضایقه نمی‌کنند و با تمام توان خود سعی در رفع این مشکلات در سطح شهرستان  دارند.

 جلال لطیفی تلاش برای رفع موانع و مشکلات پیش روی جوانان را امری مهم برشمرد و از روسای بانک‌های عامل در پرداخت وام ازدواج و اشتغال خواست تا با برنامه‌ریزی‌ نسبت به ارسال گزارشی از وام‌های پرداختی خود به زوجین از اول اسفندماه سال گذشته تا اول اسفند ماه سال جاری به اداره ورزش و جوانان اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این اداره در نظر دارد با همکاری هیا‌‌ت‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد خود خدمات نوین ورزشی با علم روز را در آینده نزدیک به ورزشکاران و جوانان ارائه دهد.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

منبع: فارس

کلیدواژه: ازدواج بانک ها جوانان تسهیلات معاون فرماندار ملایر وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از راه‌اندازی اولین مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه در استان خبر داد.

شهرام ملایی هزاروندی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به افتتاح مرکز مهارت‌آموزی و مشاور شغلی سربازان وظیفه که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) انجام شد، با تاکید بر رسالت خطیر و سازمانی در راستای توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: هدف اصلی آموزش‌های مهارتی، تربیت نیروی ماهر و توانمند است و نیرویی که به دانش روز و مهارت دست یابد، می‌تواند در توسعه پایدار نقش موثری ایفا کند.

به گزارش ایسنا، وی  با اشاره به اهمیت مهارت‌آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرینی، عنوان کرد: چنانچه آموزش‌های مهارتی برای سربازان یگان‌های نظامی، منطبق با فناوری‌های نوین و نیاز بازار کار باشد، این آموزش‌ها موجب تسهیل روند اشتغال‌زایی و  توسعه کارآفرینی  می‌شود.

ملایی هزاروندی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی این مرکز، روند آموزش و کسب مهارت توسط سربازان را تسهیل می‌کند و همه سربازان با کسب مهارت لازم در طول خدمت مقدس سربازی، آمادگی لازم برای ورود به بازار کار را خواهند یافت. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جزییات افزایش وام بازنشستگان و مبلغ اقساط
  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • اولین مرکز مهارت‌آموزی سربازان وظیفه خوزستان راه‌اندازی شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور