Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد امامی امین در پایان جلسه ستاد تنظیم بازار استان تهران گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت افزایش قیمت برخی کالاها بود که مقرر شد این افزایش قیمت‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مورد بررسی قرار گیرد.

وی افزود: این افزایش قیمت در زمینه حبوبات و آهن‌آلات بوده که البته آهن در بورس عرضه می‌شود و با توجه به این‌که در ۶ ماهه دوم سال مصرف کاهش پیدا می‌کند، افزایش قیمت آن توجیهی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تهران ادامه داد: در مورد حبوبات نیز افزایش صادرات علت افزایش قیمت بوده که مقرر شده این موضوع نیز مورد بررسی قرار گیرد و گزارشی در این مورد ارائه شود.

امامی امین با اشاره به این‌که گوشت دام سنگین در حال حاضر بین ۲۱ تا ۲۲ هزار تومان خرید می‌شود و به‌این‌ترتیب گوشت قرمز دام سنگین حدود ۶۰ هزار تومان در بازار عرضه می‌شود، گفت: در حال حاضر در شهرستان‌ها گوشت با همین قیمت عرضه می‌شود اما واسطه‌ها و دلال‌ها اجازه کاهش حاشیه سود خود را نمی‌دهند بنابراین مقرر شد همین اقدامی که در شهرستان‌ها انجام‌شده در میدان‌ها میوه و تره‌بار تهران نیز آغاز شود تا شاهد کاهش قیمت گوشت قرمز باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان تهران تأکید کرد: ‌در همین زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران قراردادی با تعاون روستایی استان‌های تهران و مازندران منعقد کرده است. البته اشکال‌هایی به بخشنامه ستاد تنظیم بازار کشور وارد است چرا که با توجه به‌وفور میوه امسال شرایط بحرانی نخواهد شد و امیدواریم بازار با وضعیت موجود ادامه کار دهد.

کد خبر 474814 برچسب‌ها قیمت - تنظیم بازار میوه و تره بار تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قیمت تنظیم بازار میوه و تره بار تهران استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازار حبوبات در استان یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، از ابتدای امسال حبوبات با افزایش قیمت مواجهه بوده است، اما این افزایش در عدس بیشتر بوده است.
این موضوع موجب عرضه برخی اقلام بی کیفیت شده و قدرت خرید خانواده‌ها را نیز کمتر کرده است.
اختلاف قیمت‌ها در بازار نیز زیاد است تنها در عدس در یک محدوده شاهد قیمتی بین ۷۵ هزار تومان تا ۹۹ هزار تومان بودیم.
این موضوعات موجب شده بازار حبوبات در اولویت گشت‌های تعزیرات حکومتی استان یزد باشد.
از آغاز امسال تاکنون، ۵۵ پرونده تخلف در این حوزه رسیدگی شده که منجر به صدور رای جرائمی به مبلغ ۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت جدید گوشت و مرغ دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت هر شاخه تیرآهن در سال جدید چقدر است؟
  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • ریزش سنگین دلار در بازار تهران؛ بازگشت دوباره به کانال ۵۰ هزاری را شاهدیم؟
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • رصد بازار حبوبات در استان یزد
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»