Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود گفت: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در حال حاضر هیئت تکواندو با مشکل خاصی که مانع اجرای برنامه های هیئت شود روبرو نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کلاه های ایمنی الکترونیکی، ابراز کرد: کلاه های ایمنی الکترونیکی در کشور تولید می شود و مورد استفاده ورزشکاران است.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با بیان اینکه به کلاه های ایمنی الکترونیکی برای هیئت تکواندو استان زنجان نیاز داریم، تصریح کرد: به دلیل قیمت بالای این کلاه های ایمنی فعلا نتوانسته ایم کلاه  های ایمنی الکترونیکی را برای هیئت تکواندو استان تهیه کنیم.

وی با اشاره به سیستم های داوری الکترونیکی هیئت تکواندو استان زنجان، عنوان کرد: سه سیستم داوری الکترونیک در سه زمین مختلف استان زنجان داریم.

خدایی بیان اینکه برای تهیه کلاه های ایمنی الکترونیکی 60 میلیون اعتبار نیاز است، افزود: در حال رایزنی برای تهیه ی کلاه های ایمنی الکترونیکی هستیم.

وی با اشاره به مسابقات بین المللی لیگ ترکیه که در بهمن ماه برگزار می شود خاطر نشان کرد: تیم های نوجوانان و نونهالان به این مسابقات اعزام می شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،محمدامین آذر پیرا ،کشتی گیر ۴۱کیلوگرمی آکادمی گل گهر موفق شد در اولین روز مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی، با شکست کلیه رقیبان و پنج برد با اقتدار به مقام قهرمانی کشور دست یافت و صاحب گردن آویز طلا شود.

مسابقات نونهالان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات آسیایی در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد.
آذرپیرا با این نشان،جواز حضور در مسابقات کشتی فرنگی نونهالان آسیا را بدست آورد.

دیگر خبرها

  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • داداش کلاه یادت نره 
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!