Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بانوان مجاهد و مقاوم مسلمان  حضرت زینب(س) را سرمشق خود قرار دهند. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت الاسلام ماشاء الله عبدی ظهر امروز در آئین تکریم ومعارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله اظهار داشت: دلیل ماندگاری حماسه عاشورا در کربلا، اقدام‌های آگاهانه و روشنگری حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع)، پس از ماجرای کربلا و ایراد آن خطبه شجاعانه در آن زمان  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زینب(س)، یعنی زینت پدر و این نامی است که خداوند برای دختری انتخاب کرد که با انجام وظایف خویش زینت بخش تاریخ شد و سبب سربلندی  و سرافرازی خاندان پیامبراسلام  گشت و این است که نام زینب(س) در تاریخ کربلا که تاریخ جاودانگی اسلام و تشییع، به سبب فداکاری‌هایش، زیبا، درخشان و جاودانی آن حضرت است.

عبدی باتاکید براینکه نهضت نهضت حسینی  و واقعه کربلا  با فداکاری و ازخودگذشتی اهل بیت امام حسین(ع) برای همیشه در تاریخ حفظ شد گفت: دشمنان فکر کردند به ظاهر پیروز شده‌اند؛ اما واقیت ماجرا این است که بعداز 1400 سال کاروان‌های عزاداری و هیئت مذهبی نشان پیروزی خون برشمشیر بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: این بانوی باعظمت جلوه‌هایی  از شخصیت حضرت زهرا(س) را نیز به ارث برده و در مردم‌داری، عشق به خدا، توجه به اصل و بنیان خانواده، اهل بصیرت و آگاهی، شجاعت و صلابت نمونه‌ای از بانوی مکرم اسلامی در جهان اسلام به شمار می‌رود.‌

وی تصریح کرد: بانوان مجاهد و مقاوم مسلمان  حضرت زینب(س) را سرمشق و الگوی  خود قرار دهند و ابعاد مختلف  و سیره زندگانی و شخصیت  اجتماعی و شخصی  این بانوی بزرگوار را برای خود مدنظر داشته باشند.

آنچه سبب شد حضرت زینب (س) در قله معرفت قرار گیردبررسی صحت‌وسقم شرط ازدواج حضرت زینب (س)/ فرزندان بانوی پیام‌آور کربلا چه کسانی بودند؟بانوان امروز در چه ابعادی می‌توانند حضرت زینب (س) را الگوی خود قرار دهند؟

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز همه ما به ویژه پاسداران و  بسیجیان باید با روحیه انقلابی  و تلاش شبانه‌روزی و عشق به خدا همراه با اخلاص در مسیر انقلاب اسلامی حرکت کنند.

 عبدی ارتقاء معنویت و آگاهی‌بخشی و تقویت روحیه انقلابی آحاد فرماندهان و پاسداران و بسیجیان و خانواده‌های آنان  را مهم برشمرد و گفت: باید مطابق دستورالعمل‌ها و ضوابط و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود گام‌های موثرتری در این خصوص برداشت.

به گزارش تسنیم، در پایان از زحمات "حجت‌الاسلام علی‌اکبر محمدی" مسئول پیشین دفترنمایندگی ولی فقیه در تیپ 71 روح الله استان مرکزی تجلیل و "حجت‌الاسلام داود حبیبی" به عنوان مسئول جدید دفترنمایندگی ولی‌فقیه در این یگان معرفی شد.

انتهای پیام/711/ز

R7980/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف بعد از ظهر امروز در نشست ستاد ملی دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار داشت: جشن‌های دهه کرامت را روز پنج‌شنبه با آئین خطبه‌خوانی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه از گذشته مراسم آغاز و پایان دهه کرامت در حرم مطهر حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی برگزار می‌شود، افزود: بنا بر تدابیر اندیشیده شده، حرم مطهر حضرت معصومه(س) به دبیرخانه دائمی تکریم دختران و بانوان تبدیل شده است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه در تمام روزهای دهه کرامت برنامه‌هایی در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این برنامه‌ها تلاش شده است از ظرفیت اصحاب رسانه و رسانه ملی نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است که دهه کرامت امسال پررونق‌تر و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شده و مورد رضایت خداوند قرار بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • حال و هوای مرقد مطهر حضرت عباس(ع) در کربلا
  • آغاز برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش