Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، منابع یمنی اعلام کردند که شورای انتقالی جنوب یمن، فعالیت نمایندگان خود در همه کمیته‌های ویژه اجرای توافق ریاض که با دولت دست نشانده سعودی در یمن امضا شده را به حال تعلیق درآورده است.

این منابع بیان کردند که نمایندگان شورای انتقالی جنوبی یمن، امروز فعالیت خود در کمیته‌های ویژه اجرای توافق ریاض را در اعتراض به تشدید تحرکات شبه نظامیان اخوان المسلمین علیه افراد قبیله لقموش در شبوه به حال تعلیق درآورده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مذکور افزودند: این اقدام شورای انتقالی دو روز پس از آن رخ می‌دهد که شبه نظامیان وابسته به اخوان المسلمین یمن حمله نظامی به قبیله لقومس در استان شبوه انجام دادند.

گفتنی است که توافقنامه ریاض میان دولت دست نشانده سعودی در یمن و شورای انتقالی جنوب این کشور که تحت حمایت امارات متحده عربی قرار دارد، طی مراسمی در شهر ریاض پایتخت عربستان سعودی در نوامبر گذشته به امضا رسیده بود. محمد بن سلمان ولیعهد سعودی از این توافق به عنوان گامی به سوی راهکار سیاسی یمن یاد کرده بود.

کد خبر 4813686

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای انتقالی جنوب یمن عربستان سعودی عراق ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی لیبی روسیه سوریه ترکیه ایران فلسطین دونالد ترامپ حشد شعبی عربستان سعودی لبنان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز (شنبه) تأکید کرد که در صورت دستیابی به توافقی درباره تبادل اسرا، عملیات نظامی در رفح را به تعویق خواهند انداخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، «یسرائیل کاتس» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز گفت که در صورت دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا، انجام عملیات نظامی در رفح به تعویق می افتد.

این اظهارات کاتس در حالی بیان شد که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی حماس، امروز ویدئویی را از دو اسیر صهیونیست منتشر کرد که طی آن این دو نفر هشدار دادند حملات نظامی اسرائیل به نوار غزه باعث آزادی ما نخواهد شد، بلکه جان ما را به خطر خواهد انداخت.

در پی انتشار این فیلم، خانواده‌های اسرای صهیونیست در نزد مقاومت فلسطین به کابینه رژیم صهیونیستی هشدار دادند که یورش به رفح به اسارت بیشتر صهیونیست‌ها یا مرگ آن‌ها در اسارت منجر خواهد شد و این رژیم بایستی بین یورش به رفح یا بازگرداندن اسرا یکی را انتخاب کند.

آن‌ها گفتند که کوتاهی کابینه در حق ربوده‌شدگان، جنایت کابینه علیه شهروندان است.

دیگر خبرها

  • بن‌فرحان: تنها اسرائیل مخالف توقف جنگ غزه است
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • یک هواپیمای اسرائیلی در ریاض فرود آمد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی / تلویزیون اسرائیل: احتمالا این مقامات برای گفت‌و‌گو درباره عادی‌سازی روابط رفته باشند
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی | ماموریت صهیونیست ها در سفر به عربستان چیست؟