Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش «رهبران نهضت»، گردهمایی بزرگ مبلغات استان تهران، به بهانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ همایش رهبران نهضت، گردهمایی بزرگ مبلغات استان تهران، به بهانه سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) با حضور و سخنرانی آیت الله تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی، حجت الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات و حجت الاسلام سهرابی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان تهران در تالار شیخ صدوق آستان حضرت عبدالعظیم (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله تحریری، تولیت حوزه علمیه مروی در این همایش با اشاره به عرصه های مختلف امر تبلیغ از سخنرانی، بحث های علمی تا مشاوره هایی که انسان به دیگری می دهد، همه را موقعی موفق دانستند که همراه با تبلیغ عملی اشد.

وی افزود اساسا محور تبلیغ منحصر به مردان نیست؛ همانگونه که سایر عرصه های کمالات انسانی به مردان و اشخاص، منحصر و محدود نمی شود. این جایگاه خلیفه الله و جانشینی خدا حق همه انسان هاست و مرد و زن نمی شناسد.

آیت الله تحریری ادامه داد: برای امر تبلیغ دو محور اساسی باید مد نظر قرار گیرد؛ تبلیغ رسالات الهی و خشیت از ذات اقدس خداوند. انجام دادن رسالت الهی فقط یک راه دارد و آن راه صراط مستقیم است و لازمه رسیدن به آن یک التزام عملی است. خشیت از ذات اقدس الهی نیز به درک عظمت دین خداوند نیاز دارد و هرچه قدر معرفت انسان مبلغ به خدا بیشتر باشد، این حالت خشیت نسبت به خدا نیز بیشتر خواهد شد.  انسان مبلغ باید به بلوغ فکری و روحی رسیده باشد تا درک درستی از آیات خدا داشته و به طور درست آن ها را به دست انسان های دیگر برساند.

حجت الاسلام و المسلمین قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز با حضور در این مراسم گفت: ذهنیت جامعه درباره زن، با تفکرات اصیل اسلامی که نزد امام و رهبری می یابیم، فاصله بسیاری دارد. دشمن سرمایه گزاری عظیمی برای بهره مندی و سواستفاده از زنان جامعه به عنوان عاملی قدرتمند، کرده است و به همین جهت مسئولیت عالمان فاضله و مبلغات بیش از گذشته است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خطاب به مبلغات جلسه افزود: همه مبلغین و مبلغات باید با انس و صمیمیتی که با مخاطبان خود برقرار می کنند، درد و مساله واقعی آن ها را شناسایی کرده و در رفع آن کوشا باشند. استقامت و صبر بر اساس آیات قرآن دو رکن اساسی در تبلیغ است که مبلغات باید به این دو اصل توجه کنند.

وی در ادامه گفت: همه ما مدیون مجاهدت تبلیغی حضرت زینب(س) هستیم و ما به عنوان سازمان تبلیغات اسلامی وظیفه خودمان می دانیم که حامی و خادمی کوچک برای شما عزیزان باشیم.

حجت الاسلام سهرابی، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان تهران نیز در این همایش گفت: عنوان رهبران نهضت در بیانات امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مدام مورد تاکید قرار گرفته است. این جملات مبانی هستی شناسانه دارد و بر اساس باورعای عمیق دینی بیان شده است. باور بنده بر این است که ما همچنان به شکل مناسبی نتوانسته ایم این جملات را محقق کنیم. ما امیدواریم این همایش طلیعه محقق کردن این باور در صحنه عمل باشد. آنچه ما از مکتب امام (ره) فهمیده ایم، این است که بانوان قلب جامعه هستند.

وی افزود: اگر بانوان جامعه آرمانی را انتخاب کردند، آن آرمان در جامعه فراگیر می شود و جامعه به سمت آن حرکت می کند. به عنوان مثال اگر شما در شرایط اقتصادی فعلی صبر کردید، جامعه نیز صبور خواهد بود. رهبری بانوان در جامعه اسلامی، رهبری عواطف است. شما هستید که عواطف و تمایلات را به سوی هدف بالایی هدایت می کنید.

در انتهای همایش، از سه کتاب آیت الله تحریری ( طریق سعادت، گام های آغازین سلوک و منشور بزرگ) با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رونمایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تبلیغات استان تهران جامعه حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، حمید قنبری گفت: بیش از ۶۵ درصد از بازار تبلیغات در دنیا به صورت دیجیتال انجام می‌شود که ارزش آن در سال گذشته حدود ۵۸۰ میلیارد دلار بوده است.

او افزود: از عمر صنعت تبلیغات دیجیتال در ایران نیز بیش از دو دهه می‌گذرد و در این بازه زمانی، این نوع از تبلیغات جایگاه خود را در میان مردم پیدا کرده است. به گونه‌ای که بر اساس گزارش‌ها حدود ۶۶ درصد ایرانیان به یکی از تبلیغات دیجیتال عادت دارند و تعداد دفعات نمایش تبلیغات دیجیتال در ایران از مرز ۷۰۰ میلیارد بار در سال گذشته است.

قنبری با اشاره به این آمارها گفت: با وجود جا افتادن صنعت تبلیغات در میان مخاطبان، هنوز مشکلاتی در این صنعت وجود دارد. چه مشکلاتی که از جانب سیاستگذار به فعالان این حوزه تحمیل می‌شود و چه مشکلاتی که تحریم‌ها و قانون‌گذاری‌ها برای ما ایجاد کرده است.

وی تاکید کرد: اهمیت صنعت دیجیتال چنان بود که ما تصمیم گرفتیم امسال همزمان با برگزاری نمایشگاه اینوتکس، اولین دوره همایش تبلیغات دیجیتال با نام ادز آپ را برگزار کنیم تا با این کار هم دانش تبلیغات دیجیتال را ارتقا دهیم و هم اینکه فضایی فراهم کنیم تا متخصصان این حوزه به تبادل نظر با هم بپردارند.

قنبری درباره جزئیات برگزاری این همایش گفت: همایش ادز آپ قرار است ۲۱ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود. در این همایش چهار پنل تخصصی با حضور بیش از ۲۰ نفر از فعالان تبلیغات دیجیتال برگزار می‌شود و هر کدام به یکی از چالش‌ها و موضوعات روز این صنعت می‌پردازند.

دبیر این همایش با ارائه جزئیات این پنل‌ها تصریح کرد: وضعیت تبلیغات دیجیتال در ایران یکی از پنل‌های مهمی است که در این همایش برگزار می‌شود و آژانس‌های تبلیغاتی به موضوعات مهم این حوزه می‌پردازند.

بررسی نقش گوگل در تبلیغات دیجیتال و تاثیر تحریم‌ها بر این حوزه یکی دیگر از پنل‌هایی است که قنبری به آن اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت مساله تقلب در تبلیغات نیز پنلی با این موضوع ترتیب دادیم تا متخصصان در این باره صحبت کنند. آخرین پنل هم درباره ارتباط میان مراکز آموزشی و تبلیغات است.

به گفته قنبری، امسال قرار است برندگان جایزه ایران ادز هم در این همایش معرفی شوند و مراسم اختتامیه این جایزه در این رویداد برگزار خواهد شد. به گفته قنبری این جوایز در هفت بخش آگهی‌های تلویزیونی، آگهی‌های محیطی، فیلم‌های تبلیغاتی شبکه‌های اجتماعی، پروژه‌های BTL، کمپین‌های دیجیتال و یکپارچه و فیلم‌های شرکتی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در رویداد و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس Adsup.inotex.com مراجعه کنند.
اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 6091170 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • مشکلات فرهنگی با ارائه آمار و ارقام رفع نمی‌شود
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست