Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران،«محسن هاشمی» امروز چهارشنبه در آیین افتتاح پروژه‌های منطقه ۲ شهرداری تهران گفت: تهران در طول صد سالی که بلدیه شده، شادی ها، شکست ها، امید‌ها و ناامیدی‌های بسیاری داشته است، اما اکنون در شرایط ویژه‌ای هستیم که در طول چهل سال گذشته چنین وضعیتی دیده نشده است.
وی افزود: ناآرامی‌هایی که در آبان ماه رخ داد و منجر به کشته شدن تعدادی از هموطنان شد، نشان می‌دهد در شرایط بحران‌های همزاد نظیر تحریم، بیکاری، تورم و موارد مشابه قرار داریم و چنین شرایطی، ناهنجاری را در جامعه به اوج می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: امیدوارم در شرایطی که حال خوشی نداریم، مدیران، مسئولان و همه کسانی که از سوی مردم انتخاب شده اند، تلاش کنیم تا خوشی و شادی را به تهران و ایران برگردانیم.
وی گفت: برای ایجاد شرایط مطلوب نباید ناامید باشیم بلکه باید بیشتر تلاش کنیم.
هاشمی یادآور شد: مردم در صورتی آرامش می‌گیرند که وضع بازار، مدیریت، بهداشت، امنیت، دانشگاه و امور شهر مناسب باشد و سامان داده شود.
وی در این زمینه از شهرداران مناطق خواست در شرایط بحرانی بکوشند از افزایش مشکلات مردم جلوگیری کرده و در جهت حل مسائل موجود، گام‌های اساسی بردارند.
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید این امیدواری را در مردم ایجاد کنیم که آینده مناسبی در پیش دارند، تصریح کرد: مردم اگر بدانند مشکلات دیرپا نیست، طاقت می‌آورند.
وی گفت: ما می‌دانیم که جامعه از شهرداران مناطق توقع شهری تمیز دارند و بعد از آن باید به اولویت‌های محله بپردازیم.
هاشمی در ادامه، مهمترین مسأله شهروندان تهرانی را آلودگی هوا و ترافیک دانست و گفت: شهرداران نباید این مسایل را فراموش کنند.
رییس شورای شهر تهران در ادامه سخنانش، لزوم توجه جدی به گسترش مترو در منطقه ۲ تهران را مورد تاکید قرار داد و گفت که باید طراحی خط ۱۰ را برای این منطقه آغاز کنیم.
هاشمی ادامه داد: در بعد خدمات عمومی، طرح جامع پسماند و جداسازی از مبدا نیز باید به صورت جدی کار‌هایی انجام گیرد.
وی با بیان اینکه در زمینه اوقات فراغت و صیانت از فرهنگ دینی در منطقه ۲ تهران اقدامات خوبی انجام شده است، به موضوع نحوه استفاده از مراکز خدماتی و رفاهی منطقه هم اشاره کرد و گفت: باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که مردم بی بضاعت و محروم هم بتوانند از مراکزی نظیر همراه سرا‌های بیماران استفاده کنند.
رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مشکلات صدور سند مالکیت در منطقه فرحزاد گفت که شهردار تهران و شهردار منطقه ۲ باید در این زمینه با نهاد‌های فرادستی مذاکره و برای رفع مشکلات منطقه فرحزاد و دریافت اسناد اراضی تلاش کنند.
۲۰ پروژه عمرانی، تفریحی، خدماتی و ورزشی صبح امروز چهارشنبه با حضور «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در منطقه ۲ شهرداری پایتخت به بهره برداری رسید.
به نوشته تابناک منطقه دو با بیش از ٤٧ کیلومترمربع مساحت و نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر جمعیت، در محدوده میانی و شمالی شهر تهران قرار دارد. این منطقه از ٩ ناحیه و ٢١ محله تشکیل شده و با مناطق یک، ۳، ۵، ۶، ۹ و ۱۰ همجوار است. موقعیت جغرافیایی آن از شمال به ارتفاعات البرز، از جنوب به خیابان آزادی، از شرق به بزرگراه شهید چمران و از غرب به بزرگراه آیت الله اشرفی اصفهانی محدود می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران رئیس شورای اسلامی شهر تهران محسن هاشمی منطقه فرحزاد پروژه عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است

وزیر کشور گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم،‌ احمد وحیدی در شورای اداری استان تهران درباره مسایل مهم از جمله مناسبت های روزهای کارگر و معلم، اهمیت جایگاه پایتخت، شعار سال، دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اهمیت زنجیره ارزش راهبردی، مسایل فرهنگی، اتباع و تقسیمات کشور سخن گفت.

‌وزارت کشور بر افزایش مشارکت دور دوم انتخابات‌ تاکید دارد

وحیدی در ابتدای سخنانش ضمن تبریک مناسبت های روزکارگر و روز معلم گفت: معلمان و کارگران تجلی حرکت، حیات و تعالی انسان هستند و ما قدرشناس این قشر بزرگ جامعه هستیم.

وی ضمن با اهمیت دانستن شورای اداره تهران گفت: جایگاه شورای اداری تهران یک اهمیت فوق العاده دارد؛ زیرا تهران ام‌القرای سیاسی کشور است و پرداختن به مسایل آن و داشتن قوانینی قوی و گفت وگو درباره آن از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه یک پنجم جمعیت ایران و یک چهارم نرخ رشد کشور مربوط به تهران است، اظهار کرد: مسئولیت های سنگینی در این جغرافیا وجود دارد و از تلاش های مستمر و موثر همه عزیزان از جمله استاندار، فرمانداران ، نیروهای نظامی و انتظامی و همه دستگاه ها و همچنین دستگاه قضاییه برای توسعه تهران قدردانی می کنم.

اهمیت دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چارچوب چهار راهبرد مد نظر رهبر معظم انقلاب را گوشزد کرد و گفت: سال گذشته (11 اسفند) یک انتخابات خیلی خوب و بسیار ارزشمند و در راستای مطالبه رهبر معظم انقلاب بحمدالله رقم خورد.

وی افزود : اکنون نیز در آستانه برگزاری مرحله دوم این انتخابات مهم در 21 اردیبهشت ماه هستیم و همه مسوولان موظف هستند این رویداد مهم با سلامت، امنیت و رقابت و مشارکت بالای مردم برگزار شود.

وی با اشاره به رقابت 16 نامزد در تهران گفت: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات نیز مهم است و همه اقشار و نخبگان و گروه ها از جمله دانشگاه ها، مدارس، صنایع باید در این راستا مردم را برای حضور در روز رای گیری تشویق کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • انتقاد محسن هاشمی از زاکانی
  • درخواست جدید سردار شکارچی از مسئولان
  • محسن تویسرکانی، به سمت شهردار کرمان منصوب شد
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • سوال و جواب‌ کوتاه از محسن هاشمی درباره خواهرش! | فیلم
  • وزیر کشور: مولفه مشارکت در دور دوم انتخابات همچنان مهم است
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی