Web Analytics Made Easy - Statcounter

قباد مبشری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبار هزینه شده برای تهیه این تعداد سبد غذایی ۱۸ میلیارد و ۳۷۰ میلیون ریال بوده است.

وی افزود: سبدهای غذایی توزیع شده بین کودکان کمتر از پنج سال کهگیلویه و بویراحمد شامل مواد پروتئینی، لبنیات، حبوبات، برنج و روغن بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: توزیع سبد غذایی بین کودکان کمتر از پنج سال این استان در قالب طرح «همسفره» و به همت کمیته امداد استان انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری عنوان کرد: هدف از این اقدام مهم رفع سوء تغذیه کودکان کمتر از پنج سال کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: کودکان کمتر از پنج سال کهگیلویه و بویراحمد که به دلیل تغذیه نامناسب دچار اختلال در رشد هستند از طریق مراکز بهداشت این استان شناسایی و برای دریافت سبد غذایی به کمیته امداد امام خمینی (ره) استان معرفی می‌ شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: کودکان کمتر از پنج سال این استان که زیر پوشش دریافت سبد غذایی هستند در فاصله زمانی ۶ ‌ماهه پایش می شوند. 

مبشری اظهار داشت: این کودکان در صورت بهبودی از چرخه دریافت سبد غذایی خارج شده و کودکان دیگری جایگزین آنها می شود.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه ‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح «همسفره» تأمین سبد غذایی برای مادران باردار و شیرده این استان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بر همین اساس از ابتدای امسال تاکنون سبد غذایی بین ۴۳ مادر باردار و شیرده استان و با اعتبار ۱۸۵ میلیون ریال توزیع شده است.

مبشری عنوان کرد: هدف از چنین اقدامی جلوگیری از تولد کودکان دچار سوء تغذیه در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: نیکوکاران بومی و غیربومی و مردم کهگیلویه و بویراحمد می ‌توانند برای شرکت در طرح «همسفره» و کمک به کودکان کمتر از پنج سال دچار سوء تغذیه این استان به سایت ملی طرح «همسفره» به نشانی اینترنتی http://hamsofreh.ir مراجعه کنند. 

افزون بر ۱۰۶ هزار نفر در قالب ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

برچسب‌ها سوء تغذیه کهگیلویه وبویراحمد مواد غذایی کمیته امداد امام خمینی (ره)

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوء تغذیه کهگیلویه وبویراحمد مواد غذایی کمیته امداد امام خمینی ره سوء تغذیه کهگیلویه وبویراحمد مواد غذایی کمیته امداد امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره هماهنگی موسسه های خیریه و تشکلهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: این مرکز دوازدهمین مرکز نیکوکاری در شهرستان برخوار و 577 مرکز نیکوکاری در استان اصفهان است که با کمک خیران شهرها و روستاهاراه اندازی می شود.


ناصرعلی خاصی افزود: این مراکز در راستای خدمت رسانی بهتر به نیازمندان و مددجویان به صورت محلی و در راستای شفاف سازی و اعتماد سازی برای خیرین و نیکوکاران فعالیت می کند .


وی گفت: نظارت و ارزیابی مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد انجام و به خیران ارائه می شود .


مرکز نیکوکاری امام رئوف در درمانگاه زنده یاد علی قربانی شهر سین راه اندازی شد و مهمترین اولویت فعالیت آن خدمات و کمک های درمانی و راه اندازی درمانگاه شهر سین است.

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • رتبه اول خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات اشتغال در کشور
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • بهره برداری از مرکز نیکوکاری امام رئوف (ع) شهر سین برخوار
  • ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • اجرای بیش از ۷۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام