Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@14:43:56 GMT

تولید کوییک آر از مرز ۱۰۰ دستگاه در روز گذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۲۷۹۶

تولید کوییک آر از مرز ۱۰۰ دستگاه در روز گذشت

تولید کوییک آر که با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پارس خودرو در تولید خودروهای باکیفیت از آبان ماه سال جاری در این شرکت آغاز شده بود, رکوردتولید روزانه ۱۰۰ دستگاه را شکست. ۱۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ اقتصادی خودرو نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استقبال از این خودروی جوان پسند به اندازه ای بوده که در آخرین پیش فروش این خودرو، تحویل به سال آینده موکول شده است و این خودرو با ترکیب رنگی متفاوت بدنه و سقف توانسته علاقمندان زیادی را به خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارس خودرو توانست در کمتر از 3 ماه تولید خودروی جدید خود را از مرز 100دستگاه در روز عبور دهد و بدین ترتیب یک رکورد شکنی در تولید این محصول در یک مدت زمان کوتاه را داشته باشد.

نگاهی به وضعیت تولید کوییک آر با بدنه سفید و رنگ سقف مشکی نشان می دهد که تیراژ تولید این خودرو تا به امروز به 830 دستگاه رسیده است. بنابراین گزارش از کوییک آر با بدنه سفید و رنگ سقفی قرمز تا کنون 994 دستگاه تولید شده است.
همچنین در مدل کوییک آر با بدنه مشکی متالیک و سقف قرمز 418 دستگاه تولید شده است که براساس زمان بندی اعلام شده به موقع تحویل مشتریان خواهد شد.

در مدل کوییک آر با بدنه قرمز متالیک و سقف مشکی هم پارس خودرو تاکنون 132 دستگاه تولید کرده است.
بنابراین گزارش تا کنون بیش از 2400دستگاه از این خودرو در پارس خودرو به تولید رسیده و براساس زمان بندی مشخص شده در هنگام ثبت نام به مشتریان محترم تحویل داده می شود.

گفتنی است در حال حاضر کوییک آر با رنگ های بدنه سفیدو سقف قرمز, بدنه سفید با رنگ مشکی, بدنه مشکی با سقف قرمز و بدنه قرمز با سقف مشکی در پارس خودرو تولید می شود که به زودی رنگ های شیری با سقف مشکی و آبی فیروزه ای با سقف مشکی هم به برنامه تولید این خودرو اضافه خواهد شد.

 انتهای پیام/

R1012125/P/S7,1415/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پارس خودرو خودرو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس خودرو خودرو پارس خودرو خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا آغار شد | اسامی خودروها، قیمت و زمان تحویل
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • هر گونه بغل نویسی بر روی شیشه و بدنه خودرو ممنوع است
  • بازدید رئیسی از کارخانه ایران خودرو دیزل