Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهره باقرزاده روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: حضور دانشجویان نخبه زمینه تربیت معلمان نخبه و فرهیخته را برای نظام آموزشی کشور فراهم می‌کند و تحصیل دانشجویان نخبه در پردیس خواهران خراسان جنوبی موجب افتخار ما است.

وی تصریح کرد: در سال ۱۳۱۶ مجموعه‌ای به نام دانش‌سرای مقدماتی در بیرجند ایجاد شد که سابقه تربیت معلمی در این منطقه به ۸۰ سال پیش می‌رسد و در سال ۱۳۹۱ این مجموعه از عنوان دانش‌سرای مقدماتی به دانشگاه فرهنگیان تغییر نام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقرزاده گفت: رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت نیرو برای شغل معلمی است و در حال حاضر رشته‌های تحصیلی تاریخ، جغرافیا، آموزش علوم اجتماعی و آموزش علوم ابتدایی در پردیس خواهران این دانشگاه در خراسان جنوبی تدریس می‌شود.

 سرپرست پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون 2 عضو هیات علمی،۲ مربی و یک نفر کارشناس به عنوان کارکنان رسمی در این مجموعه فعالیت کرده  و ۱۶۰ استاد حق‌التدریس هم با واحد پردیس خواهران همکاری دارند.

وی افزود: از سال ۱۳۹۱ تاکنون در پردیس خواهران دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی ۸۵۶ نفر دانش‌آموخته است.

وی اظهار داشت: سال ۱۳۸۸ زمینی به مساحت ۲۰ هکتار برای ایجاد پردیس خواهران در سایت اداری استان در نظر گرفته شد که هفت هزار مترمربع زیربنا نیاز دارد و تاکنون پنج میلیارد تومان برای آن اعتبار ملی تخصیص یافته و فاز یک آن آغاز شده که امیدواریم در مدت سه سال آینده تکمیل و تجهیز شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 خراسان جنوبی دانشگاه فرهنگیان پردیس خواهران قیمت خودرو قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی ذکایی دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور به‌عنوان سرپرست شهرداری نور انتخاب شد.

ذکایی پس از استیضاح توکلی شهردار سابق با رأی قاطع اعضای شورای اسلامی شهر نور به عنوان سرپرست شهرداری نور منصوب شد.

شهر ساحلی نور مرکز این شهرستان است که یکی از قدیمی‌ترین نواحی شهرنشین طبرستان (مازندران کنونی) بوده و به گواهی تاریخ رستمدار نام داشته‌ و اکنون یکی از مهمانپذیرترین شهر‌های استان مازندران است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • سیلی که آرزوهای دانش آموزان را با خود برد
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • برپایی نمایشگاه دانش آموزان فنی و حرفه‌ای و کارودانش کیش
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی سرپرست شهرداری نور شد
  • تعطیلی مسجد المهدی در پردیس به دنبال قطع گاز + فیلم
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • این دانش‌آموزان و طلاب از امسال بدون کنکور معلم می‌شوند
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی