Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش‌فروش بلیت نمایش «نیمه تاریک‌ماه» به کارگردانی «داود بنی اردلان» از روز دوشنبه، ۹ دی‌ در سایت تیکیت آغاز شده و بازیگران آن (به ترتیب حروف الفبا) روزبه حصاری، المیرا دهقانی، بهزادعمرانی، رامونا شاه، سام کبودوند، حسین کشفی اصل و نیکی مظفری هستند.

  این نمایش روانشناسانه اجتماعی، پیش از این آبان و آذر ۹۸ در تالار حافظ روی صحنه رفته و با استقبال گسترده تماشاگران در طول ۲۴ اجرا جزو پرفروش‌ترین تئاترهای پاییز امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داود بنی اردلان، کارگردان «نیمه تاریک‌ماه» کارگردانی نمایش های موفق «دوباره اون آهنگو بزن سام» نوشته وودی آلن و «مکاشفات شخصی ۲» را به عهده داشته است. این کارگردان تئاتر، پاییز امسال در تجربه ای متفاوت نمایش‌نامه «نیمه تاریک ماه» را بر اساس فیلمنامه فیلم ایتالیایی «غریبه های کامل» اثر پائولو جنووس روی صحنه برد. به گفته بنی اردلان استقبال گسترده مخاطبان از این نمایش، انگیزه‌ای برای تولید مجدد آن شده‌است.

در خلاصه داستان نمایش آمده: «نیمه تاریک ماه» داستان دغدغه رابطه های این روزهای ماست؛ اقتباسی از فیلم ایتالیایی «غریبه های تمام عیار » و حکایت چند زوج جوان است که برای شام دور هم جمع می شوند. همه آنها تا شب مهمانی، تصورشان بر این است که زندگی کامل و عاشقانه‌ای دارند، اما...

258258

کد خبر 1337650

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تئاتر بازیگران تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۳۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد مولانیا بازیگر، کارگردان و مدرس تئاتر نمایش جدیدش را با عنوان «سی و یک رویا» به تهیه‌کنندگی سپهر صاحبی در تماشاخانه ملک روی صحنه خواهد برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «سی و یک رویا، قصه‌ همه‌ ماست. ما که رویایی داریم برای رفتن، برای ماندن، برای گفتن و برای سکوت کردن. احمد و مینا رویایی در سر دارند همچون ما، اما چه کسی شجاعت دست کشیدن دارد؟ و چه کسی شجاعت ماندن؟»

مولانیا پیش‌ از این نمایش‌های «سوتفاهم»، «آمادئوس»، «هوراشیو»، «دن‌کیشوت» و «خبری از او نیست» را روی صحنه برده است.

از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سجاد قربانی، پریا یاراحمدی دستیاران اول کارگردان، زهره آقامیر دستیار دوم کارگردان، علی حمصیان عکاس، ساخت تیزر، امیر محمدرفیع خواه لوگوتایپ و سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای و تبلیغات اشاره کرد.

بازیگران و دیگر عوامل این اثر روانشناسانه متعاقبا اعلام خواهند شد.

کد خبر 6097854 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • «دیوان تئاترال» روی صحنه می‌رود
  • کوشک جلالی با «آرت» به تماشاخانه ایرانشهر می‌آید
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • «محمد پورجعفری» یک نمایش جنایی به صحنه می‌برد
  • چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد + فیلم
  • (ویدئو) چین برای اولین بار کاوشگری به نیمه تاریک ماه فرستاد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • ببینید | نیمه تاریک ماه
  • «طاووس خانم و ازدواج‌هایش» روی صحنه می‌رود