Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:07:38 GMT

راه اندازی خودرو امداد تاکسی رایگان کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۴۳۷۹

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: در راستای خدمت‌رسانی به رانندگان تاکسی، سازمان تاکسیرانی کرمانشاه نخستین خودرو امداد تاکسی رایگان کشور را در این کلانشهر راه‌اندازی کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سجاد سلیمانی مدیر عامل سازمان تاکسی رانی کرمانشاه با بیان اینکه در کرمانشاه ۹ هزار و ۲۰۰ راننده تاکسی شامل هفت هزار راننده تاکسی پلاک (ت) و دو هزار و ۲۰۰ راننده آژانس فعالیت دارند، گفت : برای امدادرسانی رایگان به خودرو‌های عمومی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شامل تاکسی گردشی، تاکسی مسیری و آژانس تاکسی تلفنی که در حین فعالیت دچار نقص فنی و یا حادثه می‌شوند واحد امداد تاکسی رایگان راه‌اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او گفت: خودرو امداد تاکسی رایگان در مکان‌های مشخصی از شهر مستقر است و در هنگام بروز مشکل برای خودرو‌های تحت پوشش سازمان با تماس تلفنی، امداد تاکسی بلافاصله در محل حاضر شده و تاکسی دارای نقص به محل مورد نظر راننده انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه افزود: طبق برآورد‌های انجام شده، به طور میانگین سالیانه به بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی در سطح شهر کرمانشاه امدادرسانی خواهد شد.

 انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد