Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@11:27:33 GMT

سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۳۳۴۴۴۸

سرمایه انسانی قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد

ایسنا/خراسان رضوی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان گفت: سرمایه انسانی اهمیت زیادی دارد و تنها این سرمایه است که قابلیت تقلید و جایگزینی ندارد و یادگیری آن نیز منحصر به فرد است.

احسان چیت‌ساز، امروز 11 دی ماه در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی در محل سالن شورای مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد، اظهار کرد: بنیاد دارای مجموعه ماموریت‌های متنوعی است که از جمله آن شناسایی و ساختاردهی نخبگان کشور با قوانین و مکانیزم‌های موجود در کشور همچون بند سه ماده 64 است تا به وسیله آن به نخبگان کمک کند تا در جامعه اثربخش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان افزود: در حال حاضر طرح‌های مدرسه خلاقیت و شهید احمدی روشن در حال جایگزینی بسیاری از طرح‌های دیگر است و این قول داده می‌شود، در صورتی که دکتر لطفی، رئیس بنیاد نخبگان خراسان رضوی از محل اعتبارات عمومی و خصوصی، برای طرح احمدی روشن اعتباری جذب کنند، به همان میزان اعتبار برای ایشان اختصاص خواهیم داد.

معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد ملی نخبگان عنوان کرد: ما در این دوران شاخص‌هایی را برای انتخاب مدیران در نظر گرفته‌ایم که آقای لطفی در میان 20 گزینه‌ موجود، صلاحیت بیشتری داشتند و تمام فاکتورهای مورد نظر ما در ایشان وجود داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی بنیاد نخبگان خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۳۳۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیریت توزیع برق شاهین دژ همزمان با سراسر استان طرح جهادی و ملی اصلاح و جایگزینی روشنایی معابر شهرستان شاهین دژ را با هدف مدیریت مصرف و تبدیل چراغ‌های پرمصرف گازی به ال‌ای دی و بهینه سازی مصارف روشنایی را عملیاتی کرده است. 
به همت اکیپ توسعه و نوسازی مدیریت توزیع برق شاهین دژ اینبار لامپ‌های کم مصرف و ال‌ای دی خیابان آذربایجان و کوچه‌های فرعی آن جایگزین لامپ‌های گازی شد. 
جایگزینی لامپ‌های کم مصرف خیابان‌ها و معابر این شهرستان که روشنایی آن‌ها از نوع لامپ‌های گازی است از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری این مدیریت در سال ۱۴۰۳ می‌باشد.

دیگر خبرها

  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • تاکید نیکبخت بر اقدام مشترک کشورها برای مقابله با تخریب سرزمینی
  • طرح کاشت یک میلیارد درخت راه حلی برای احیا و توسعه پایدار سرزمین
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • مرکز آثار مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی، دیگر دانشگاه‌ها را به تقلید از ما واداشته است
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED